Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به حادثه‎دیدگان رانش زمین و ریزش کوه در محور خوش‎ییلاق شهرستان آزادشهر خبر داد.

به گزارش تیترآزاد، حسین احمدی دیروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص وقوع رانش زمین در محور خوش‎ییلاق شهرستان آزادشهر و اجرای عملیات امداد و نجات، اظهار کرد: در ساعت 19 و 24 دقیقه روز سه شنبه سوم فروردین، بر اساس وصول خبر حادثه رانش زمین و ریزش کوه در محور خوش‎ییلاق شهرستان آزادشهر و برخورد چندین خودرو با یکدیگر، دو تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد.
وی ادامه داد: این حادثه در کیلومتر هشت محور خوش‎ییلاق به سمت تیل‎آباد رخ داد که در راستای وقوع این حادثه 9 نفر از مسافران که در حال تردد از این مسیر بودند دچار سانحه شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این حادثه دو نفر مجروح شده و اقدامات درمانی برای آنها انجام شد و عملیات امداد و نجات در ساعت 21 و 15 دقیقه به پایان رسید.
احمدی تاکید کرد: در این عملیات یک آمبولانس و یک ست نجات به همراه چهار نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند که این عملیات به همکاری و همراهی اورژانس اجرا شد.
وی اضافه کرد: همچنین در ساعت 15 دیروز نیز مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان از وقوع در راه ماندگی تعداد زیادی مسافر و خودرو در محور توسکستان خبر داد که بلافاصله تیم‎های امدادی و نجات به منطقه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در این محور، تعداد زیادی از خودروهای مسافران به دلیل بارش شدید برف و نقص فنی خودروها و همراه نداشتن زنجیر چرخ، دچار مشکل شده و از هلال احمر درخواست کمک کردند.
احمدی بیان کرد: در این ماموریت به 120 مسافر در راه مانده امدادرسانی شد و چهار نفر نیز شرایط اسکان اضطراری برای آنها فراهم شد.
وی در پایان با اشاره به حضور پنج نجاتگر، یک دستگاه آمبولانس و یک خودرو ست نجات در این عملیات، ابراز کرد: تلفن 112 به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات امدادی به شهروندان و مسافران است.
انتهای پیام/