Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر در خطبه سیاسی نماز جمعه امروز اظهار کرد:  سنای آمریکا تحریم های ۱۰ ساله علیه ایران را با ۹۹ رای موافق و بدون رای مخالف تمدید کرد و نشان داد که شیطان بزرگ است و از شیطان جز شیطنت و بد عهدی انتظاری نیست.

به گزارش تیتر آزاد٬ حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه سیاسی نماز جمعه امروز ۱۲ آذر ۹۵ اظهار کرد: سنای آمریکا تحریم های ۱۰ ساله علیه ایران را با ۹۹ رای موافق و بدون رای مخالف تمدید کرد و نشان داد که شیطان بزرگ است و از شیطان جز شیطنت و بد عهدی انتظاری نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی ادامه داد: ملت فهمیدند که مذاکرات دیگر جایگاهی ندارد و باید ارتباط با آمریکا قطع شود. حال اگر درباره مذاکرات حرفی زده شود٬ ما می دانیم که اینها٬ افرادی دروغگو هستند و می خواهند ما را فریب دهند.

شهابی در ادامه بیان کرد: این تمدید تحریم ها به معنی نقض برجام است. حضرت آقا ( امام خامنه ای) در همان ابتدا اعلام کرد که آمریکایی ها قابل اطمینان نیستند و مسئولین باید دقت بیشتری در این رابطه داشته باشند.

امام جمعه آزادشهر افزود: ملت ما از مذاکره با آمریکایی ها اکراه دارد. ما از تحریم ها هراسی نداریم و از دولتمردان انتظار داریم که به رهنمود های مقام معظم رهبری گوش کنند.

وی در ادامه سخنانش گفت: پیام نوروزی رهبر انقلاب که مبنی بر اقتصاد مقاومتی ٬ اقدام و عمل بود ٬ نشان می دهد که آقا از همان ابتدا نتیجه مذاکرات را پیش بینی کرده بود و راهکار مبارزه با استکبار و تحریم ها را در اقتصاد مقاومتی می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین شهابی درباره شعار امسال اعلام کرد: باید دید که این امر چقدر محقق شده است. دولت باید به میدان بیاید و تلاش بیشتری داشته باشد .

امام جمعه آزادشهر در پایان سخنانش خطاب به آمریکایی ها تصریح کرد: آمریکایی ها بدانند٬ این تحریم ها برای مردمی که اقتصاد مقاومتی ٬ اقدام و عمل دارد نتیجه ای ندارد.
انتهای پیام/