Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جلسه شورای اداری امروز در سالن همایش فرمانداری آزادشهر با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندار و دیگر مسئولین شهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، جلسه شورای اداری امروز در سالن همایش فرمانداری آزادشهر با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندار و دیگر مسئولین شهر برگزار شد.

b9

حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر دراین جلسه اظهار کرد: جمادی الاول وجمادی الثانی متعلق به صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا میباشد.

حجت الاسلام و المسلمین شهابی ادامه داد: خداوند تعریف حضرت فاطمه زهرا(س) را در قرآن آورده است وآن آیاتی که مثل خورشید میدرخشد سوره کوثر است.

 امام جمعه آزادشهر افزود: حضرت زهرا(س) چه عظمتی دارد که امام زمان (عج) او را الگوی برنامه های کاری خود معرفی میکند، وعزیزترین فرد نزد رسول الله است زیرا پیش خداوند متعال عزت ویژه ای دارد.

وی در ادامه گفت: امام صادق (ع) در رابطه با حضرت زهرا(س) می فرمایند؛ او صدیقه کبری است ، صفتی که به حضرت زهرا منزلت زیادی داده است. ما باید در زندگی اینگونه باشیم، صداقت باید در تمام زندگی ما وجود داشته باشد. بهترین الگو برای پیشرفت همین ویژگی حضرت است و کشور اگر می خواهد کشور شود، صداقت حرف اول را می زند.

حجت الاسلام شهابی خطاب به مسئولین شهری گفت: در جلوی حوزه خواهران رودخانه بسیار کثیف شده است و انسان احساس می کند که آنجا سایت بازیافت است. فکری به حال آنجا کنید، یک دیوار بکشید تا کسی آشغالهایش را در رودخانه نریزد، من نیز در خطبه ها به این موضوع اشاره می کنم تا مردم نیز در این رابطه کمک کنند.

امام جمعه آزادشهردر پایان سخنانش خاطرنشان کرد: سرما به کشاورزان خسارات زیادی زده است و در ختان را خشک کرده است فکری به حال این بندگان خدا بکنید.نمایشگاه فاطمی نیز نیاز به کمک مادی ومعنوی شما دارد با برگزار کنندگان آن کمک کنید.

در این جلسه حبیب شفائی نوده فرماندار آزادشهر خطاب به مسئولین شهر اظهار کرد: بزودی دو مبحث مهم سفر های نوروزی و انتخابات را در پیش داریم. همه ی مسئولین باید در این موضوعات تمام توانشان را بکار بگیرند زیرا مهمترین کار ما در آینده انتخابات و سفر های نوروزی می باشد.

شفائی ادامه داد: از شما مسئولین شهرستان تشکر می کنم زیرا در سال گذشته در تمام برنامه های شهرستان با ماه همراه بوده اند. در برگزاری مراسمات دهه فجر تلاش مسئولین مثال زدنی بود و من فکر می کنم بهترین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مربوط به آزادشهر باشد و این حضور گسترده مردم مسئولیت ما را بسیار سنگین تر کرده است و ما باید به این مردم خدمت صادقانه داشته باشیم. من به این حضور مردم در ۲۲ بهمن افتخار می کنم و آن را افتخاری برای شهرستان می دانم.

فرماندار آزادشهر در رابطه با مسائل امنیتی ادارات در تعطیلات نوروز تاکید کرد: مسئولین مسائل امنیتی ادارات را جدی بگیرند و با رایزنی با ادارات کل ازآنها درخواست دوربین مداربسته کنند تا مانند سنوات گذشته مشاهده نکنیم که در یک اداره نه نگهبانی وجود دارد، نه دوربینی و نه اینکه مسئول شیفتی حضور داشته باشد.

وی در خصوص سفرهای نوروری تصریح کرد: شهرستان باید برای عید آماده شود. مسافرانی که از این شهرستان عبور می کنند باید اینجا را بشناسند و در این شهرستان که دارالقرآن است توقف داشته اشند و اینجا را به رسمیت بشناسند. زیبا سازی شهر برای ما خیلی مهم است و باید امکانات رفاهی و مکانهای بهداشتی و اقامتی در شرایط مطلوب باشند.

شفائی ادامه داد: من از شهردار آزادشهر و اداره برق تشکر می کنم که برای روشنایی بلوار ها تلاش کرده و می کنند.

فرماندار آزادشهر خطاب به مسئولین ادارات خاطرنشان کرد: هیچ اداره یا ارگانی حق حفاری  و مجوز دادن به کسی را ندارد. 

وی افزود: شهرداری ها زباله ها و نخاله های ساختمانی را از سطح شهر جمع آوری کنند تا موجب حادثه نشود. پارکها ومعابر پاکسازی شود و روشنایی معابر تامین شود و سرویسهای بهداشتی آماده و مجهز شوند. در اقامتگاها و پارکها حتما مکانی برای نماز جماعت مشخص شود و جهت قبله نیز با علائم نشان داده شود.

شفائی در ادامه گفت: بانکها باید خدمت رسانی خوبی داشته باشند و عابر بانکها همیشه پول داشته باشد. اگر مشاهده شود بانکی خوب خدمات دهی نمی کند مراتب اعتراض خود را به مدیر کل آن بانک اعلام خواهیم کرد.

فرماندار خطاب به مسئولین ادارات اعلام کرد: دوستان همت کنند بدهکاری های اداری را صاف کنند و در خصوص دریافت قبوض آب ، برق وگاز به مردم سخت نگیرند و با مردم راه بیایند.

وی ادامه داد: بحث طرافیک را جدی بگیرید و در دستور کار قرار دهید. از ماشینهای دولتی استفاده شخصی نکنید و برای خروج از شهر با آنها حکم ماموریت بگیرید. با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری ویژه ای داشته باشید. هیچ مدیری حق ندارد بدون هماهنگی از شهرستان خارج شود و باید تلفن همراه انها همواره در دسترس و پاسخگو باشند. ادارات با دهیاری ها و دستگاه های زیر مجموعه هماهنگی لازم را داشته باشند و اخبار آنها را به ما اطلاع دهند.

شفائی در رابطه انتخابات گفت: مسئولین حواسشان باشد تا از آنها بهره برداری سیاسی نشود. مصاحبه ای نکنید که باعث ایجاد ابهام در جامعه شود. تا آمار دقیق نداشتید مصاحبه ای انجام ندهید.

فرماندار خطاب به مسئولین ادارات تاکید کرد: تا ۵ شنبه پولهای تخصیص داده شده به راهیان نور را تحویل دهید و در زمینه درختکاری ادارات تلاش بیشتری  داشته باشند. 

وی به شهردارهای شهرستان خاطر نشان کرد: حقوق و عیدی کارگران شهرداری را تا عید از هر منبع ای که می توانند پرداخت کنند تا آنها جلوی خانواده هایشان شرمنده نشوند.

وی در پایان سخنانش از مسئولین خواست تا جویای حال رئیس هلال احمر که به تازگی عمل قلب کرده است باشند تا خانواده وی احساس نکنند فراموش شده اند.

b2

b3

 b6

b5

 b10 

 b11 

b4

انتهای پیام/