Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دو سال است که در خیابان ۲۰ متری معلم به علت بالا بودن سطح آبهای زیر زمینی از محل حوزچه  های اداره آب که حدود ۲ و نیم متر عمق دارد آب چشمه می جوشد.

به گزارش تیتر آزاد، شهرستان آزادشهر در منطقه ای معتدل و در دامنه کوه قرار دارد و این موضوع باعث شده است تا سطح آب در این شهرستان بالا باشد. 

دو سال است که در خیابان ۲۰ متری معلم به علت بالا بودن سطح آبهای زیر زمینی از محل حوزچه  های اداره آب که حدود ۲ و نیم متر عمق دارد آب چشمه می شود.

در ابتدا ساکنین این خیابان فکر می کردند که این آبها بخاطر پوسیدگی شبکه آب به هدر می رود و بار ها به اداره آب عارض شدند، اما بعد از پیگیری اداره آب شهرستان مشخص شد که این حجم آب بخاطر بالا بودن سطح آب به مانند چشمه می جوشد و خیابان را فرا گرفته است.

اداره آب آزادشهر برای اینکه حجم زیاد این آبها، خیابان خاکی معلم را گل آلود می کرد با نصب لوله ۱۱۰ آن را جوی فاضلاب شهر هدایت کردند. الان حدود ۱ سال است که این آب بدون استفاده به هدر می رود و مسئولین شهری فکری برای استفاده از آن نکرده اند.

تنها استفاده ای که از این آب جوشان می شود، شستن اتوبوسها و ماشینها توسط همشهریان می باشد. این آب معمولا در ۱۰ ماه از سال با حجم زیاد از زمین می جوشد و با وجود زمینهای خالی اطراف آن می شود از آن برای پرورش ماهی استفاده کرد. یا اینکه آب ماشینهای آتش نشانی و تانکرهای آب شهرداری از آن تامین شود و یا .... .

SDC12966

انتهای پیام/