Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نشست بصیرتی دانش آموزان، در دبیرستان شبانه روزی دخترانه شهید کوهی در نوده حاجیلر از توابع شهرستان آزادشهر با سخنرانی حجت الاسلام جواد مظفری مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، امروز سه شنبه 2 آبان 95، نشست بصیرتی دانش آموزان به مناسبت هفته بسیج و با تلاش حوزه مقاومت صدیقه کبری شهرستان آزادشهر، در دبیرستان شبانه روزی دخترانه شهید کوهی در نوده حاجیلر از توابع شهرستان آزادشهر با سخنرانی حجت الاسلام جواد مظفری مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد کاووس برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام مظفری به تبیین جنگ نرم پرداخت و از دسیسه های دشمن برای براندازی نظام سخن گفت.

مظفری در سخنان خود اظهار کرد: دشمن بعد از تحقیقات فراوان فهمید که شیعه دو بال دارد که به وسیله آن پر کشیده از مشکلات عبور می کند. یک بال سرخ که امام حسین و بال سبز که امام زمان است و برای همین درصدد شبهه افکنی درباره حادثه کربلا و هدف قیام امام حسین است.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه گنبد کاووس ادامه داد: برای ازکار انداختن بال سبز نیز برنامه ریزی کرده است و ولایت فقیه را هدف قرار داده است و امروزه می بینید که با کمک افراد داخلی، درباره امام و راه امام و مقام معظم رهبری انواع شبهات را بیان می کنند و قصد در تخریب وجه آنها دارند.

وی در ادامه سخنانش از برنامه ریزی دشمن در تغییر در ایدئولوژی مردم سخن گفت و ماهواره را اسلحه کار آمد آنها اعلام نمود.

مظفری تذکر داد که ما باید دربرابر توطئه دشمنان هوشیار باشیم و گفت : با کمی توجه متوجه می شویم، چرا آمریکایی ها با وجود حدود 1 میلیارد و هفتصد هزار چینی زبان و 800 میلیون فرانسوی زبان این همه شبکه فارسی زبان ایجاد کرده اند و چه برنامه هایی دارند.

وی افزود : آنها از ناحیه ایران و شیعه احساس خطر میکنند و ایران را سدی دربرابر خواسته های استکباری خود می بینند.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه گنبد کاووس در ادامه سخنانش از سیاستهای آمریکا سخن گفت و حاضرین را به بصیرت بیشتر و دقت در رفتارهای برخی از چهر های سیاسی داخلی دعوت داد.

a2

a4

a3

a5

a1

انتهای پیام/