Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

با بارش برف و سرد شدن هوا ٬ دل برخی از مسئولین شهر برای  بی خانمانی که در حاشیه میدان مرکزی شهر زندگی می کند سوخت و درصدد کمک به او برآمدند.

به گزارش تیتر آزاد٬ مدت ها است که در حاشیه میدان مرکزی شهر یک هموطن بی خانمان زندگی می کند ولی تا به حال کسی برای رفع مشکل او قدمی بر نداشته است.

q1 1

در گفتگویی که با این همشهری بی خانمان داشتیم وی اظهار کرد: مدت ها است که در این مکان زندگی می کند و  به دلیل نبود سرویس بهداشتی در شهر زندگی برای وی دشوار تر شده است. 

وی ادامه داد: دیشب رئیس بانک سپه شعبه شهید بهشتی برای وی ۲ عدد پتو آورده است تا با آنها خود را گرم کند. شهردار آزادشهر نیز امروز پیغام فرستاده است که او به شهرداری برود تا در این زمان سرما برای وی چاره ای بیندیشند.

با توجه به کار خوب شهرداری در جمع آوری معتادین شهر و فرستادن آنها به کمپ های ترک اعتیاد٬ آیا نمی شود تا برای تنها بی خانمان شهر نیز چاره ای بیندیشند تا هم مشکل او حل شود و هم چهره شهر زشت نشود؟؟!
ما از خیرین و مسئولین شهرستان بخصوص نماینده محترم و فرماندار عزیز تقاضا داریم تا برای حل مشکل این همشهری قدمی بردارند.

انتهای پیام/