Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کارگران شهرداری دیشب در زیر بارش برف به جمع آوری زباله ها و تمیز کردن مسیر جوبها مشغول بودند و امروز نیز از بعد از نماز صبح به برف روبی پیاده روها مشغول شدند. گویا کار انها سرما و گرما نمی شناسد و همواره باید لباس خدمت به تن داشته باشند!

به گزارش تیتر آزاد٬ با وجود بارش سنگین برف درشب گذشته و سردی هوا کارگران شهرداری همچنان مشغول خدمت رسانی بودند و هستند.

این کارگران بی ادعا که حقوق های ناچیزی می گیرند٬ دیشب در زیر بارش برف به جمع آوری زباله ها و تمیز کردن مسیر جوبها مشغول بودند و امروز نیز از بعد از نماز صبح به برف روبی پیاده روها مشغول شدند. گویا کار انها سرما و گرما نمی شناسد و همواره باید لباس خدمت به تن داشته باشند!

s1

خبرها حاکی از این است که شهرداری به دلیل کمبود بودجه چند ماه از حقوق اندک این عزیزان را نداده است. تعداد عزیزانی که در این عرصه خدمت می کنند نصف افراد مورد نیازاست و این عزیزان با اضافه کار ایستادن و تلاش بیشتر جای خالی آنها را پر می کنند.

باز هم می گوییم شهرداری برای وصول مطالبات خود از شرکت آریا بوم و دیگر سرمایه دارانی که وابسته به افراد بالا دستی هستند بکوشد تا این عزیزان شرمند زن و بچه خود نشوند.

هموطنان عزیز دقت کنید و بیندیشید که اگر این عزیزان کار نکند٬ شهرها کثیف شده و مردم دچار بیماری می شوند٬ پس کار آنها برای سلامت جامعه مهم است در حالیکه حقوق نجومی نمی گیرند.

حالا چگونه است٬ مدیرانی که جایگزین کار آمد برای نشستن در پشت میز آنها بسیار است و نیروهای جوانان٬ انقلابی٬ جهادی و فنی تر از آنها در کشور وجود دارند٬ ازبیت المال بیش از حد برداشت کردند و دولت هنوز برنامه ای برای معرفی و تنبیه آنها ندارد!!!!!

انتهای پیام/