Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حجت‌الاسلام رضا دیلمی گفت: عفاف وحجاب، ضامن بقای دین است.


به گزارش تیتر آزاد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در دیدار با دبیر جمعیت بانوان فرهیخته آزادشهر گفت: عفاف و حجاب دو مقوله اصلی جهت تضمین و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر افزود: یکی از دستورات اکید قرآن مجید سفارش به حرمت زن و مرد در جامعه اسلامی است و حجاب را عامل مصونیت زنان از چشم نامحرم می داند، همچنین در همین مقوله حجاب به مردان نیز دستور داده تا ضمن رعایت پوشش خود از نگاه به زنان نامحرم خودداری و اجتناب کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دنیای غرب با وجود همه پیشرفت ها به ظاهر مادی و دور شدن از مقوله دین و نادیده گرفتن ارزشی به نام حجاب و عفاف ضربه خورده است و زن در جوامع آنها به کالایی تبدیل شده است و در حقیقت برده داری نوین در جوامع آنه شکل گرفته است که تنها راه برون رفت از آن، توجه اصول متعالی دینی است.

در ادامه نسبیه ترقی دبیر جمعیت بانوان فرهیخته آزاشهر در خصوص برگزار نمایشگاه حجاب و عفاف در ایام فاطمیه مباحثی را مطرح کرد.

انتهای پیام/