Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به تازگی پرتال خبری ایرانگردی ( ایرانگردی نیوز) با استفاده از نظرات کارشناسان و بازدیدکنندگان این سایت گردشگری و با تحقیقات صورت گرفته ، برترین هتل های استان های کشور را در پائیز سال 1395 به ایرانگردان و گردشگران معرفی کرد که نام هتل پوریای آزادشهر بعنوان برترین هتل استان گلستان در آن ذکر شده بود.

این سایت معیار انتخاب هتل های برتر کشور را بر اساس رعایت اصول مشتری مداری ، سرویس و قیمت مناسب ، نظافت ، کیفیت غذای رستوران ، ویوی جذاب از مناظر طبیعت ، رضایتمندی میهمانان ، فضای هتل و طراحی دکوراسیون دلنشین ، اعلام کرد. 

به گزارش تیتر آزاد ٬ حاج صفر عجم مدیر عامل هتل پوریا در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با دلایل موفقیت این هتل٬ اظهار کرد: یکی از شعار های اصلی ما جلب رضایت مشتری است٬ ما معتقدیم که اگر یک مشتری با رضایت از پیش ما برود٬ چند مشتری دیگر را به سمت ما روانه خواهد کرد.

عجم ادامه داد: شاد ترین لحظه کار من زمانی است که لبخند رضایت مشتری را مشاهده می کنم.

SDC12042

مدیر هتل پوریا افزود: امام رضا (ع) می فرماید؛ هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران نیز بپسند و آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز نپسند. ما هم سعی کرده ایم این حدیث را همواره سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و همیشه به کارکنان و پرسنل می گوییم؛ بهترینها را برای مشتریان هتل فراهم کنید٬ بگونه ای که اگر خود یا خانواده شما مهمان این هتل بودید از این هتل انتظار داشتید.

وی درباره روابط عمومی خود و کارکنان گفت: بنده پیش از هتل داری جزء کسبه بازار تهران بوده ام و بعد از سالها تجارت به این نتیجه رسیده ام که احترام به شخصیت و شعور مشتری٬ باعث جذب مشتری بیشتر خواهد شد و برای همین٬ هر چند ماه یک بار با کارکنانم صحبت کرده و این مسئله را به آنها گوش زد می کنم و خدا را شکر آنها هم این مسئله را درک کرده اند و از ارتباط احترام آمیز و خدمات دهی به مشتریان لذت می برند.

عجم در رابطه با هدف ایجاد هتل عنوان کرد: هدف ما از ساخت این هتل ایجاد اشتغال و کسب روزی حلال برای خود و عده ای از هموطنانم بوده است و همواره سعی کرده ام بگونه ای با کارکنان و پرسنل خود رفتار کنم که آنها مرا همکار و شریک مالی خود محسوب کنند و به مقداری به آنها حقوق دهم که رضایت خاطر آها را جلب کنم. مطمئن هستم رضایت آنها رابطه مستقیم با  بدست آوردن رضایت مشتریان دارد.

SDC12043

مدیر هتل پوریا به همکاران خود پیشنهاد کرد: سیره ائمه اطهار و سخنان گهربار آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند و به سود حلال خود بسنده کنند که سود حلال برکت چند برابری خواهد داشت.

وی خطاب به مسئولین شهر گفت: مشتریان ما همواره از ما می پرسند ؛ آیا این شهر مکان تفریحی و گردشگری مناسبی دارد٬ و ما در جواب آنها گزینه های مناسبی را نداریم. 

عجم ادامه داد: همانطور که می دانید شهر ما در مسیر چهار مرکز صعتی٬ گردشگری٬ ترانزیتی و زیارتی مهم کشور واقع شده است که این موضوع شهرستان آزادشهر را به تنگه هرمز دیگر ایران تبدیل و فضای خوبی را برای رونق شهر ایجاد کرده است. اما متاسفانه زیر ساختهای لازم برای جذب گردشگر٬ توقف مسافرین و مقصد بودن این شهر ایجاد نشده است.

انتهای پیام/