Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در حاشیه شورای اداری شهرستان آزادشهر، به دستور حبیب شفائی فرماندار متن نامه بانک کشاورزی شعبه آزادشهر به فرماندار آزادشهر قرائت شد که به شرح زیر است.

به گزارش تیتر آزاد، در حاشیه شورای اداری شهرستان آزادشهر، به دستور حبیب شفائی فرماندار متن نامه بانک کشاورزی شعبه آزادشهر به فرماندار آزادشهر قرائت شد که به شرح زیر است.
فرماندار محترم شهرستان آزادشهر
موضوع: دستور العمل ماده ۲ آیین نامه تبصره ۳۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۵
باسلام و احترام، این بانک آمادگی دارد در اجرای دستورالعمل فوق الذکر جهت مساعدت و همکاری با بدهکارانی که به هر دلیل نسبت به پرداخت دیون خود اقدام ننموده اند، در صورت پرداخت نقدی اصل بدهی ( بدهکارانی که اصل بدهی آنها کمتر از یک میلیارد ریال و در قالب یک قرارداد می باشد) کلیه سودهای متعلقه و جرایم تاخیر را مورد بخشودگی قرار می دهد.

لذا با توجه به ضربالعجل تعیین شده از سوی مدیریت شعب بانک کشاورزی و محدودیت اعتبار ابلاغی ، خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی شما از طریق بخشداری ها و دهیاری ها و شوراهای اسلامی و ائمه جماعات اقدام لازم فرمایند.
ریاست بانک کشاورزی شعبه آزادشهر
حسینی فر