Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، شعار مرگ بر اسرائیل شعار راهبردی جهان اسلام است و مقاومت و ایستادگی در برابر این رژیم سفاک و غاصب تا حذف آن از صفحه ی تاریخ به فضل الهی ادامه خواهد داشت./ التزام عملی به گفتمان وحی و عترت را چراغ روشن راه انسان برای رسیدن به تعالی است.

به گزارش تیتر آزاد، نماز جمعه این هفته شهرستان آزادشهر به امامت حجت الاسلام رضا دیلمی امام جمعه موقت و رئیس اداره تبلیغات شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا دیلمی، امام جمعه وقت شهرستان آزادشهر در خطبه های این هفته ی نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: در جامعه امروز که نظام سرمایه داری غرب با تهاجم فرهنگی خود سعی دارد جهان را دچار تزلزل و انحراف اخلاقی و معرفتی کند ابعاد وجودی شخصیت هایی همچون حضرت معصومین سلام الله علیهم می توانند الگوی عملی بی بدیلی برای جوامع انسانی در رسیدن به سعادت و خیر دنیا و آخرت باشند.

photo 2017 02 24 22 30 20

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر تصریح کرد: خاندان وحی و نبوت به ‌عنوان بهترین اولیاء الهی داری سبک زندگی متعالی بودند و زندگی آنها راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند.
دیلمی سپس به گوشهایی از زندگانی سراسر نور حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت و افزود: آن حضرت در رفتار با والدین و بویژه پدر گرانقدر خود، ازدواج با امام علی علیه السلام، تربیت فرزند و همسرداری، ساده زیستی، عبادت، برخوردهای اجتماعی و سیاسی و در دفاع از امامت و ولایت مداری آن حضرت همچون ستاره ای درخشان در آسمان بشریت و خلقت می درخشد.

دیلمی التزام عملی به گفتمان وحی و عترت را چراغ روشن راه انسان برای رسیدن به تعالی معرفی کرد و گفت: ایام فاطمیه فرصت بسیار مغتنمی است که گوشه هایی از زندگانی سراسر نور بانوی باعظمت جهان بشریت حضرت صدیقه ی طاهره سلام الله علیها در محافل دینی وفرهنگی مورد بازخوانی و تبیین قرار گیرد.

photo 2017 02 24 22 30 35

دیلمی در خطبه دوم به برگزاری کنفراس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین پرداخت و افزود: سخنان حکیمانه ی ومقتدرانه ی مقام عظمای ولایت در این کنفراس بازتاب وسیعی در جهان داشت.
دیلمی گفت: در این سخنان، مقام معظم رهبری در خصوص یک توطئه هشدار صریحی داد و آن این بود که برخی دوست نماها در پشت پرده در خصوص مردم فلسطین و انتفاضه مشغول مذاکره با دشمن هستند.
دیلمی افزود: ما ضمن حمایت از سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به جهانیان اعلام می کنیم امروز به برکت انقلاب اسلامی، شعار مرگ بر اسرائیل شعار راهبردی جهان اسلام است و مقاومت و ایستادگی در برابر این رژیم سفاک و غاصب تا حذف آن از صفحه ی تاریخ به فضل الهی ادامه خواهد داشت.

دیلمی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز تربیت اسلامی، 5 عنصر را در ایجاد شاکله مطلوب تربیتی مهم توصیف کرد وافزود: شناخت و معرفت، روحیه تعبد و خدامحوری، مداومت و محافظت، بصیرت و توفیقات الهی نقش مهمی در تربیت انسان دارند .

دیلمی اظهار داشت: توفیقات الهی شامل پدران و مادران و کسانی می شود که تلاش می کنند سرباز ولایت تربیت کنند و در دفاع ارزشها با تمام وجود در صحنه حاضر شوند و نماز گزاران روز جمعه از مصادیق بارز یاوران امام و رهبری معظم انقلاب و شهدا هستند.

photo 2017 02 24 22 30 39

photo 2017 02 24 22 30 47

وی در اخر از برگزاری یادواره شهدای شهرستان در روز ۵ شنبه ۱۲ اسفند در مصلی شهرستان خبر داد و از همه مردم شهر دعوت کرد تا در این مراسم شرکت کنند.
انتهای پیام/