Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور کشورمان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان آزادشهر همزمان با سراسر کشور از صبح امروز با استقبال گرم هموطنان عزیزمان شروع شده است.

 به گزارش تیترآزاد، رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور کشورمان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان آزادشهر همزمان با سراسر کشور از صبح امروز با استقبال گرم هموطنان عزیزمان شروع شده است. بنا به اعلام فرمانداری در این انتخابات ۶۸۶۹۰ نفر در شهرستان آزادشهر می توانند رای بدهند. 

بنا به گزارشات دریافتی تا ساعت ۱۶ امروز بیش از ۳۰ هزار تعرفه مورد استفاده قرار گرفته است. کانال فرمانداری آزادشهر ساعت پایان رای گیری را ساعت ۱۸ اعلام کرده است، اما به دلیل استقبال زیاد مردم به احتمال زیاد تمدید شود.

در این انتخابات در شهرستان آزادشهر از سیستانی و بلوچ، ترکمن و محلی ، افراد سن بالا و نوجوان و میانسالان و جوانان  شرکت کرده اند. در خیلی از شعب مشاهده شد که خانواده ها کودکان خود را به پای صندوق آورده اند. در گفتگو با خانواده ها، دلایلی همچون اشتیاق کودکان برای حضور در پای صندوقها تا آموزش ولایتمداری و دفاع از نظام شنیده می شد.

 امروز آزادشهر یکپارچه وحدت بود و همه و همه به فرمان ولی امر مسلمین و برای اقتدار بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی ایران خروش کرده اند.

2

پدر و مادر شهید غلامی

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

انتهای پیام/