Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

خبر نگار ما امروز به بین مردم شهر آزادشهر رفت و درخواستهای آنها را از رئیس جمهور منتخب پرسید که اکثریت مردم در جواب خبرنگار ما اظهار کردند: ما از رئیس جمهور محترم درخواست داریم به وعده های خود پایبند باشد و به آنها عمل کند و آنها را به دست فراموشی نسپارد.

به گزارش تیترآزاد، خبر نگار ما امروز به بین مردم شهر آزادشهر رفت و درخواستهای آنها را از رئیس جمهور منتخب پرسید که اکثریت مردم در جواب خبرنگار ما اظهار کردند: ما از رئیس جمهور محترم درخواست داریم به وعده های خود پایبند باشد و به آنها عمل کند و آنها را به دست فراموشی نسپارد.

تعدادی از همشریان عزیزمان نیز خطاب به رئیس جمهور منتخب اعلام کردند: ما از رئیس جمهور محترم می خواهیم که برای جوانان اشتغال ایجاد کند. خیلی از جوانان هستند که به علت عدم اشتغال نمی توانند ازدواج کنند و دچار مشکلات روحی و روانی شده اند. 

آنها عنوان کردند: در کشور ما آزادی مدنی به اندازه کافی وجود دارد، اما خالی بودن دست مردم باعث شده است که از کمترین آنها هم نتوانند استفاده کنند و عملا آزادی همراه با فقر یعنی اسارت و رئیس جمهور باید بفکر معیشت مردم باشد.

عده ای دیگر از همشهریان عزیزمان به مسائل فرهنگی اشاره کردند و گفتند: رئیس جمهور باید برای تعالی فرهنگی ما، بخصوص حفظ فرهنگ اسلامی تلاش کند. متاسفانه دیده شد در جشنهای انتخاباتی دختر و پسر بصورت مختلط به پایکوبی پرداختند و حیا و عفت اسلامی را رعایت نکردند. این قبل رفتار ها به امنیت اجتماعی جامعه و امنیت خانواده ضربه خواهد زد.

جمعی دیگر از همشریان خاطرنشان کردند: از رئیس جمهور محترم درخواست داریم تا به اقتصاد مقاومتی پایبند باشد و با نگاه به درون و اعتماد به جوانان با تحریم ها مبارزه کند.

گروهی از همشریان خطاب به رئیس جمهور بیان کردند: رئیس جمهور ایران شدن، افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و رئیس جمهور ایران باید با قدرت در برابر جهانیان بایستد و صحبت کند و بداند که مردم ایران را در پشت سر خود دارد و همواره دست بالاتر را داشته باشد.

تعدادی از همشریان نیز عنوان کردند: رئیس جمهور باید به گفته مقام معظم رهبری خورشید تابان باشد و برهمگان بتابد و از نگاه حزبی، قومی و فرقه ای خودداری کند.

جمعی از همشهریان نیز خطاببه رئیس جمهور اعلام کردند: رئیس جمهور باید صحبت مخالفان خود را بشنود و نکات مفید آن را بکار بندد و از آزادی بیان و اندیشه دفاع کند.

انتهای پیام/