Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

 

 

 

در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان چه می گذرد ؟ آیا آنجا دانشگاه است یا پایگاهی برای ترویج افکار ضد انقلاب و استکبار ؟ امروز با اسم تریبون آزاد و آزادی به روی خون شهدای مدافع حرم و اسلام و جمهوری اسلامی و امام و رهبری پا گذاشتند و هیچ کس صحبتی نکرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ذاکر ، صبح امروز علیرضا فرساد فعال سیاسی اصولگرا برای انجام کاری به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رفته بود و به دعوت یکی از دوستان خود در دانشگاه هنگامی که برای صرف ناهار می رود با تریبون آزاد انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه برخورد می نماید.
متن یادداشت زیر در کانال تلگرامی وی قرار داده شده بود :
Golestanema5
امروز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برای کاری رفته بودم. یکی از دوستان مرا برای صرف ناهار دعوت کرد. در راه به تجمع جمعی از دانشجویان برخورد کردم و دیدم نوشته شده است تریبون آزاد. برایم جالب بود که ندای جوانان انقلابی و دانشجویان بیدار کشورم را از این تریبون بشنوم. در اوایل این برنامه مجری این برنامه از شخصیت های ممنوع التصویر و خائن به انقلاب همانند رییس دولت هفتم و هشتم نام برد و همین ادامه شنیدن این تریبون را برایم جذاب تر کرد.
به خانمی تریبون دادند که می گفت: شما اسلام را در چهار لاخه موی زن می بینید و ما اسلام را در انسانیت! وی می گفت: از کسانی که برای آبادی عراق و سوریه میروند نمی گذرم در حالی که مردم ما با دمپایی هستند، این شخص بی پرده به شهدای مدافع حرم که خون خود را برای انقلاب و دفاع از همین مردم دادند حمله می کرد . اما نمی فهمید که هدف آبادی عراق و سوریه نیست بلکه درگیری در عمق باعث جلوگیری از پیشروی دشمن میشود در غیر این صورت امروز باید در پشت مرز ها با جریان های تکفیری درگیر میشدیم.
پسر دانشجویی دیگر آمد و گفت: ما آزادی بیان نداریم و وقتی حرف میزنیم عده ای میایند و نمیگذارند ما حرف بزنیم! منظور این شخص با کدام نهاد امنیتی بوده است؟ وی می گفت همین افراد منبع فساد هستند.
پسر دانشجوی دیگری گفت: مشکل کشور ما آیت ا. . . ها و آخوند بازی است. آیا این انسان جاهل نمیداند که امام راحل و مقام معظم رهبری هم از سلسله جلیله روحانیت هستند. آیا مسئولین دانشگاه نمیفهمند که در دانشگاه آنها به مقام معظم رهبری و امام راحل و همه مراجع تقلید توهین شده است ؟
دانشجوی دیگری می گفت: از ساله 57 تا امروز نظام دست شماست و شما جز فساد و دزدی چه کردید؟ ریاست محترم دانشگاه باید برای همه این حرف ها پاسخگو باشد.
از سال 57 نظام حاکمیتی ایران جمهوری اسلامی است. در دانشگاه جمهوری اسلامی اصل نظام و انقلاب و رهبری همه چیز زیر سوال میرود و هیچکس به دفاع از انقلاب بلند نمی شود و جالب است که کارشناس تشکل های دانشگاه هم آنجا ایستاده بود و به او گفتم چیزی بگو می گوید بگذار بگویند.
در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان چه میگذرد؟ آیا آنجا دانشگاه است یا پایگاهی برای ترویج افکار ضد انقلاب و استکبار؟ امروز با اسم تریبون آزاد و آزادی به روی خون شهدای مدافع حرم و اسلام و جمهوری اسلامی و امام و رهبری پا گذاشتند و هیچ کس صحبتی نکرد.
مسئولین این دانشگاه باید شفاف موضع گیری کنند که آیا حرف های منتشر شده از این تریبون که صدای دشمن این بلندگو بیرون میامد را قبول دارند یا نه، شما یا انقلابی هستید یا ضد انقلاب، تکلیف خودتان را معلوم کنید.
باید با نفوذیان و دانشجویانی که هدف ضدانقلاب و دشمن را در دانشگاه دنبال میکنند برخورد جدی شود تا بدانند ایران مرکز ولایت در جهان است، مرکز شهادت پروری در جهان است و مرکز اسلام انقلابی است و دانشگاه آن هم با همین محوریت پیش می رود.
حرف آخر به مسئولین دانشگاه ، اگر عرضه رسیدگی به دانشگاه تان را ندارید استعفا دهید تا با عرضه ها سر کار بیایند .
انتهای پیام/