Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

اخبار روز هشتم عملیات آزادسازی موصل از چنگ داعش را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش تيترآزاد به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، «ابو مهدی مهندس،» معاون فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق گفت کنترل محور غرب موصل به این نیرو‌ها واگذار شد.

وی و هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر، روز یکشنبه وارد مقر فرماندهی عملیات نینوا شدند.

بسیج مردمی عراق با صدور بیانیه اعلام کرد مهندس با بیان اینکه «کنترل محور غرب موصل به نیروهای بسیج مردمی واگذار شد،» گفت: «قهرمانان ما، می‌توانند ماموریت‌هایی را که به آنان سپرده شده است، به پایان برسانند.»

از سوی دیگر، خبرنگار شبکه العالم گزارش داد، نیروهای مشترک عراقی به همراه نیروهای پیشمرگه از محورهای مختلف در حال پیشروی در استان نینوا و آزادسازی موصل (مرکز اداری استان نینوا) هستند.

خبرنگار العالم تأکید کرد نیروهای عراقی ظرف چند ساعت آزادی بعشیقه را اعلام خواهند کرد.

اخبار لحظه به لحظه از روز هشتم عملیات آزادسازی موصل از چنگ گروه تروریستی داعش را در اینجا مشاهده کنید:

18:52 العالم گزارش داد نیروهای عراقی تا ساعاتی دیگر وارد شهر تلکیف در شمال موصل خواهند شد.

18:30 شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد پلیس فدرال عراق دو روستای مهم را در شمال محور جنوبی عملیات موصل آزاد کرد.

17:57 یک منبع محلی در استان نینوای عراق گفت که یک گروه مسلح به نام "بازهای موصل" مسئولیت ربودن یکی از سرکردگان داعش و همراهش در این شهر را به عهده گرفته است.

17:01 فرمانده سازمان مبارزه با تروریسم عراق، اعلام کرد این نیروها در حال تکمیل نخستین مرحله از عملیات آزادسازی شهر موصل و رسیدن به دیوارهای این شهر در نخستین مرحله هستند.

16:31 نیروهای عراقی منطقه کرملیس واقع در محور عملیاتی جنوب شرق موصل را آزاد کردند و تلفات و خسارات زیادی به عناصر داعش وارد کردند.

16:00 خبرنگار العراقیه در گزارشی از منطقه تلسقف در شمال موصل گفت: تکفیری های داعش برای جلوگیری از انتفاضه مردم در شهر موصل شمار زیادی از جوانان این شهر را بازداشت و به مکانی نامعلومی بردند.

15:15 عناصر گروه تکفیری صهیونیستی داعش، بیش از 40 تن از بیماران عراقی بستری در بیمارستان موصل را بیرون کردند تا دهها عضو زخمی خود را در این بیمارستان بستری کنند.

15:06 نیروهای پیشمرگ کُرد عراق هرگونه همکاری با نیروهای ترکیه را تکذیب کردند.

15:00 نیروهای عراقی منطقه کرملیس در مجاورت شهرستان الحمدانیه در جنوب شرق موصل را به طور کامل به محاصره خود درآوردند و بخش‌هایی از این نیروها ورود به این منطقه را آغاز کرده‌اند.

14:45 سی‌ان‌ان در خبری فوری به نقل از یک منبع محلی در عراق گزارش داد صدها نفر از عناصر تروریستی داعش، از موصل به سوریه فرار کردند.

14:42 ابومهدی المهندس از فرماندهان بسیج مردمی عراق گفت: حضور نظامی ترکیه در خاک عراق تعرض به حاکمیت ملی این کشور است. المهندس افزود: نیروهای بسیج مردمی عراق در هر موضع گیری در برابر تعرض ترکیه، منتظر اشاره فرماندهی مرکزی عراق هستند.

14:19 شبکه تلویزیونی العراقیه به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: فرماندهی دوم عملیات در سازمان مبارزه با تروریسم عراق روستاهای «خزنه»، «خزنه تبه» و «طهراوه» را در شرق موصل آزاد کردند.

13:55 مرکز رسانه‌ای ارتش عراق اعلام کرد در هفته اول عملیات آزادسازی موصل، 772 نفر از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.

13:16 نیروهای پلیس فدرال روستای خویته واقع در غرب منطقه الشوره را در محور جنوب موصل آزاد کردند.

13:07 معن السعدی فرمانده سازمان مبارزه با تروریسم عراق گفت: تا چند روز دیگر وارد شهر موصل می‌شویم.

13:03 نیروهای واکنش سریع با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی دو روستای عین النمرود و النعمانیه را در جنوب موصل پاکسازی کردند.

12:59 نیروهای عراقی صد‌ها خانواده را در منطقه‌ای در جنوب موصل از اسارت داعش آزاد کردند.

12:38 نیروهای مشترک عراقی با ادامه پیشروی در همه محورهای عملیات نظامی علیه گروه داعش، ۱۷۵ تروریست را در هفتمین روز از عملیات آزادسازی موصل، مرکز استان نینوا، در شمال عراق، به هلاکت رساندند.

12:30 خبرنگار شبکه العراقیه گزارش داد: نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم عراق به روستای خزنه واقع در پنج کیلومتر شرق مرکز موصل یورش بردند.

12:02 معاون فرماندهی نیروهای بسیج مردمی عراق از آمادگی کامل این نیرو‌ها برای مشارکت در نبرد آزادسازی موصل خبر داد.
ابومهدی المهندس، معاون فرماندهی بسیج مردمی عراق، در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی «RT» روسیه با بیان این مطلب افزود: ماموریت نیروهای بسیج مردمی پشتیبانی از ارتش عراق و پلیس فدرال در پیشروی به سمت تلعفر در غرب موصل است.

11:55 منابع خبری عراقی اعلام کردند: نیروهای مشترک عراقی به فاصله ده کیلومتر به سمت ناحیه «شوره» پیشروی کرده و به منطقه حمام‌العلیل در جنوب موصل نزدیک شده‌اند.

11:46 مرکز رسانه‌ای ارتش عراق اعلام کرد از آغاز عملیات آزادسازی موصل تاکنون بیش از 70 منطقه از چنگ تروریست‌ها آزاد شده است.

11:28 نیروهای عراقی و افراد مسلح داعش در روستای طهراوه نزدیک شهر الحمدانیه در شرق موصل به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

10:50 سخنگوی عملیات مشترک عراق با قاطعیت هر نوع مشارکت ترکیه در نبرد موصل را تکذیب کرد.

10:49 سازمان مبارزه با تروریسم عراق از انفجار چند خودروی بمبگذاری شده داعش در منطقه الخزانه در شرق شهر موصل خبر داد.

10:30 مقامات عراقی امروز دوشنبه مشارکت ترکیه را در عملیات آزادسازی موصل تکذیب کردند.

10:27 نیروهای پلیس مرکزی عراق روستای زحلفه در اطراف موصل را آزاد کردند.

10:14 شبکه تلویزیونی العراقیه به نقل از خبرنگار خود از آمادگی نیروهای مشترک عراق برای ورود به منطقه بعیشقه و آزادی روستاهای اطراف آن خبر داد.

9:42 نیروهای پیشمرگه در عراق، حمله اعضای داعش را به شهر سنجار (شنگال) دفع و با آن مقابله کردند.

9:41 نیروهای عراقی عملیات آزادسازی روستاهای خزنه تبه، موفقیه و بازوایا را در شمال شرق شهر موصل آغاز کردند.


در حال تکمیل...