Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم اولین سالگرد عروج پاسدار پرافتخار اسلام محمد اتراچالی مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس امروز در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود .

به گزارش  تيتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ یک سال از عروج شهادت گونه محمد اتراچالی گذشت ، محمد اتراچالی رزمنده پرسابقه دوران دفاع مقدس و عضو گردانهای اطلاعات عملیات و شناسایی در دوران دفاع مقدس از لشکر همیشه پیروز 25 کربلا بود .
آنهایی که اتراچالی را در دوران دفاع مقدس از نزدیک دیده اند و می شناسند حماسه ها ، زحمات و خدمات فراوانش به نظام و انقلاب را روایت کرده اند .
او بعد از جنگ هم در سمتهای متعددی از جمله فرماندهی سپاه آق قلا و مدیر کل حفظ و اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان فعالیت کرد .
آثار باقی مانده از جراحت های شیمیایی مناق عملیاتی جنوب از جمله فاو و والفجر 8 همواره چون سندی پرافتخار اما دردناک در وجودش رسوب کرده بود تا اینکه بعد از حضور موقتی در جبهه های تکفیری در سوریه مجددا زخم باز کرد و او را به جمع یاران آسمانی اش برد.
بدون شک ساخت یادمان زیبای هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تپه نورالشهدا ناهارخوران را مدیون این مدیر توانمند هستیم .
قرار است خانواده ، دوستان ، همرزمان و خانواده های ایثارگران امروز پنجشنبه 18 آذرماه در اولین سالگردش کنار خاک او گرد هم آیند تا یاد و خاطره این رزمنده والامقام را گرامی بدارند .
این مراسم از ساعت 9:30 دقیقه در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود و از همه دوستداران و علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت جهت حضور در این مجلس دعوت به عمل می آید .
IMG 3964
IMG 3972
انتهای پیام /