Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

پس از برف و یخبندان اخیر و بروز خسارت به باغات گلستان، باغداران گلستانی چشم انتظار برنامه دولت در حمایت از آنان هستند.

به گزارش تيترآزاد به نقل از کناره ، بارش برف اگر چه برای بسیاری از مردم شادی و خوشحالی به همراه دارد ولی در این میان افرادی هستند که تلاش یک یا چند ساله آنها در معرض نابودی بر اثر این پدیده جوی قرار می‌گیرد.
بارش برف و یخبندان هفته گذشته در شمال کشور سبب متضرر شدن کشاورزان از جمله باغداران گلستانی شد که به غیر از خسارت به محصولات در برخی موارد به درختان آنان نیز آسیب رسیده است.
بندرگز نیز به عنوان قطب مرکبات گلستان در برآورد اولیه توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارتی حدود 375 میلیارد ریال به باغات این شهرستان وارد است.
baqdaran239864232 1
کشاورزان برای نیازهای کشور اقدام به تولید می‌کند و دولت باید حامی تولیدکننده باشد و هر کمکی که در توان دارد دریغ نکند.
گاهی مسئولان استانی و شهرستانی از باغات خسارت دیده بازدید می کردند ولی امیدواریم مسئولان اندک وقتی را که برای بازدید از باغ‌های خسارت دیده می‌گذارند را برای پیگیری مجدانه کمک به این افراد از سوی دولت اختصاص دهند و برای دریافت تسهیلات و کمک به باغداران کوتاهی نکنند و بازدیدها تنها به عنوان رفع تکلیف نباشد.
روز گذشته خبری منتشر شد که حدود هزار تن پرتقال درجه 3 باغداران مازندران به قیمت 550 تومان برای تبدیل کردن به آبمیوه خریداری شده است.
اما هم اکنون در بندرگز مرکبات با قیمت 120 تومان توسط دلالان خریداری می شود و می گویند که برای خوراک دام و... استفاده می شود. این در حالی است که هزینه یک روز کارگر برای برداشت این محصولات خیلی بیشتر از مبلغ فروش این محصولات می باشد.
baqdaran239864232 1
baqdaran239864232 1
baqdaran239864232 1
baqdaran239864232 1
baqdaran239864232 1
انتهای پیام/