Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در مراسم نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر سر در منازل 4000 شهید استان گفت: این حرکت به این معنی است که ما پرچم به اهتزاز درآمده توسط شهدا را زمین نمی گذاریم و قدردان خون آنها هستیم.

به گزارش تيتر آزاد به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان، امروز در مراسم افتتاحیه آئین نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر سر در منازل شهدای والامقام استان که به صورت نمادین از نصب بر سردر خانواده پنج شهید حسینی در اوزینه گرگان آغاز شد، گفت: طبق آیه شریفه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند.
وی افزود: استان گلستان 4000 شهید گلگون کفن را در راه ولایت، حفظ ناموس و پاسداری از انقلاب اسلامی تقدیم کشور کرد که طبق آیات شریفه قرآنی آنان را حاضر و ناظر بر خود می دانیم و معتقدیم چنین جامعه ای با اتکای به این پشتوانه معنوی نباید در برابر توطئه های دشمن قد خم کند.
رعایتی راه شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را وامدار مکتب اباعبدالله الحسین(ع) خواند و تصریح کرد: با عنایت به اینکه شهدا راهی حسینی(ع) را برگزیدند، در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان تصمیم گرفته شد 4000 پرچم مقدس جمهوری اسلامی را زمانی که کاروان پیاده روی استان در ایام اربعین عازم عتبات عالیات بودند به 4000 نفر داده شود تا به نیابت از تک تک شهدای استان این پرچم ها را متبرک کنند؛ سعادت شد که همان پرچم ها در چنین روزی بر سردرمنازل خانواده های معزز این 4000 لاله خونین نصب شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: این حرکت فرهنگی بیانگر این نکات است که هیچگاه شهدا را فراموش نمی کنیم و عزت امروز خود را مرهون خون پاک آن عزیزان می دانیم و قدردان خانواده های آنان هستیم.
وی فصل مشترک بیانات بجا مانده از شهدا را پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و افزود: مردم استان گلستان امروز در این حرکت منسجم با این وصیت مشترک شهدا تجدید میثاق کرده و نشان می دهند که پرچم مقدس انقلاب اسلامی را با پیروزی از وایت مطلقه فقیه و شهدای اسلام همواره در اهتزاز نگه داشته و بر زمین نخواهند گذاشت.
گفتنی است این مراسم به صورت نمادین از خانواده پنج شهید اوزینه گرگان آغاز شده و بعد از نماز مغرب و عشا به همت گروه های مختلفی از مساجد سراسر استان جهت نصب پرچم بر سردر منازل 4000 شهید گلستان ادامه می یابد.
انتهای پیام/