Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم تهران از برگزار نشدن جلسات شورای ساماندهی امور پایتخت انتقاد کرد.

به گزارش تیترآزاد٬ دولت یازدهم 3 سالی است که جلسات شورای ساماندهی امور پایتخت را برگزار نمی‌کند/پلاسکو یک هشدار بودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مجلس صبح امروز در حاشیه مراسم ترحیم والده الیاس حضرتی در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه پلاسکو اظهار داشت: دولت یازدهم متاسفانه نزدیک به 3 سال است که جلسات شورای ساماندهی امور پایتخت را تشکیل نمی دهد، بنده به عنوان نماینده مجلس در این شورا انتخاب شده ام و در 9 اخیر با وجود پیگیری های فراوان برای تشکیل شورا به نتیجه ای نرسیده ایم. 


وی افزود: وزیر مسکن که دبیر این شورا است می گوید که جلسات باید از طریق رئیس جمهور و معاون اول وی پیگیری شود.

کواکبیان با بیان اینکه حادثه پلاسکو برای همه ما هشداردهنده بود، گفت: مسئله دیگر به مجلس و دولت بازمی‌گردد، ما باید به سمت تجهیز آتش نشانان حرکت کنیم. معنا ندارد که بخواهیم از کف خیابان با یک شلنگ ساختمان 19 طبقه را اطفا کنیم. چرا آتش نشانان ما نباید هلکوپتر آب پاش و وسایل ایمنی داشته باشند؟

انتهای پیام/