Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه نینوا گلستان از حضور ۶ اختراع برتر گلستان در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری خبرداد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ اسماعیل مهدیانی رئیس سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه نینوا گلستان اظهارکرد: چهارمین دوره جشنواره جهادگران علم و فناوری از روز ۸ تا ۱۱ اسفند ماه به صورت متمرکز کشوری در تهران برگزار می‌شود.

مهدیانی به حضور ۵ مخترع برتر گلستانی با ۶ اختراع کاربردی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: در غرفه استان گلستان اختراعات نخبگان گلستانی به نمایش عموم و در معرض دیدگان مسئولان کشوری گذاشته خواهد شد و هر مخترع توضیحات کوتاهی درباره اختراع خود خواهد داد.


وی افزود: سید مهدی رخت اعلا با طرح «پرینتر سه بعدی»، محمد سجاد جوزدانی با طرح «دستگاه شکل دهی با پالس مغناطیسی» ، حسین دهقان با طرح «دستگاه محفظه نامرئی»، حسینعلی شمس آبادی با دو طرح «ماشین کشاورزی پخش بذر و کود» و دستگاه «بیو رآکتور کشت گیاه» و مظفر رحیمی با طرح «دستگاه قیرپاشی» در این جشنواره شرکت خواهند کرد.


رئیس سازمان بسیج علمی گلستان به حمایت‌های مرکز رشد سازمان بسیجی علمی گلستان از این مخترعان اشاره کرد و گفت: این اختراعات با هدایت مستیقم و مالی مرکز رشد میسر شده است.


مهدیانی در ادامه به مهم‌ترین اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگ و تفکر ناب بسیجی در عرصه‌های مختلف جهاد علمی، تقویت روحیه خودباوری علمی و فناورانه در بین بسیجیان، الگوسازی در بین آحاد مختلف جامعه، توسعه فرهنگ تحقیق، پژوهش و نوآوری، کمک به تجاری‌سازی طرح‌های نوآورانه با رویکرد اقتصاد مقاومتی و ایجاد شور و نشاط علمی در بین جوانان از اهداف این جشنواره است.


رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش نمایشگاه، اجلاسیه و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.


مهدیانی تصریح کرد: مکان نمایشگاه در سالن نمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد علوم تحقفیقات بوده و اجلاسیه جشنواره هم در روز ۱۱ اسفندماه در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.


وی تاکید کرد: مسئولان استانی سازمان بسیج علمی، مسئول خانه نخبگان علمی بسیج، مخترعان و نخبگان گلستانی در این جشنواره شرکت خواهند کرد و از دستاوردهای علمی استان دفاع می‌کنند.


مهدیانی گفت: این جشنواره با هدف تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شتاب‌ بخشی به جریان تحقیقات و نوآوری، عدم انحصارطلبی در تحقیقات، جذب ذهن های بهتر، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور همه ساله توسط سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود./سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه نینوا گلستان


انتهای پیام/