Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر گفت: با یک پیمانکار خارجی برای سایت زباله آزادشهر قرارداد بسته شده است و قرار است آنها تا قبل از عید کار خود را آغاز کرده و زباله ها را به کود و محصولات دیگر تبدیل نماید. امیدواریم تحول خوبی ایجاد شود و این سایت، منبع ایجاد سرمایه برای آزدشهر و کشور گردد. بنده صمیمانه از تلاشهای فرماندار آزادشهر، استاندار گلستان و تمام کسانیکه در این خصوص نقش آفرینی کردند، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت خود و مومنین به تقوای الهی اظهار کرد: از مردم فهیم آزادشهر و ایران اسلامی تشکر و قدردانی می کنم، بخاطر خلق حماسه ای دیگر در ۱۳ آبان و پاسخ دندان شکنی که به یاوگویان بخصوص رئیس جمهور آمریکا دادند.

وی ادامه داد: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب نشان داده، هر کجا ما جلو آمدیم، دشمن عقب نشینی کرده است. ترامپ گفته بود که نمی گذارم ایران حتی یک قطره نفت بفروشد اما نتوانست حرف خود را عملی کند. اما ما نباید زندگی و اقتصاد خود را به نفت گره بزنیم تا امثال ترامپ ها بتوانند این اراجیف را بگویند و علیه ملت ایران یکه تازی بکنند.

حجت الاسلام شهابی افزود:مسئولین کشور و اقتصاددانان ما باید تدابیری بیندیشند و تحولی در این خصوص ایجاد نمایند. کشور ما از لحاظ سرمایه در دنیا بی نظیر است. ما کشوری پهار فصل داریم که در آن به اندازه تمام دنیا از انواع منابع معدنی وجود دارد. ما از لحاظ سرمایه نیروی انسانی، شرایط خوبی داریم. همه‌ی سرمایه های مختلف که در کشورهای مختلف پراکنده است در کشور ما یکجا وجود دارد. ایران به تنهایی یک دنیاست.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: ایران اسلامی در عرصه سیاسی، در عرصه اقتصادی و دیگر عرصه ها به تنها به اندازه یک دنیاست. کشوری که از لحاظ اعتقادی بر همه‌ی دنیا برتری دارد و حرف حق و حرف عقلانی از حلقوم مردم آن بلند می شود.

خطیب جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: چرا استکبار تنها علیه این ملت تاخت و تاز می کند، چرا تحریم ها علیه این مردم است، چرا بی مهری ها علیه این ملت است، بخاطر اینکه نمی خواهد از زیر بار ظلم برود و هر کجا حقیقت و مظلومی وجود دارد، از آن دفاع می کند.

وی اعلام کرد: کشورهای اروپایی همچون انگلیس، فرانسه و آلمان هم مثل آمریکا قابل اعتماد نیستند. زیرا آنها گوش به دهن آمریکا دارند. مسئولین کشور باید به این موضوع دقت کنند. ما باید روی پای خود ایست کنیم. مسئولین باید تلاش کنند که با استفاده از ظرفیتهای داخلی مشکلات جامعه را حل نمایند.

حجت الاسلام شهابی افزود: دشمنان ما خصمانه در برابر ملت ایران ایستاده اند. ما باید قاطعانه با انها برخورد کنیم. نرمش دربرابر دشمن خیانت به این ملت است. ما اگر نرمش نشان دهیم، مذاکره کنیم، عقب نشینی کنیم، هر چه بگویند چشم بگوییم، نتیجه ای جز خسران برای ملت ایران در پی نخواهد داشت.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: مردم ایران اروپایی ها و آمریکا را شناخته اند. آنها دین ندارند تا بخواهند روی پیمان و قرار خود بایستند و به آن پایبند باشند.

خطیب جمعه آزادشهر سپس به هفته وقف اشاره کرد و گفت: در هفته وقف قرار داریم. وقف میراث ماندگار همه انبیاء و اولیاء خدا و سنت الهی ‌ایست که از زمان حضرت ابراهیم آغاز شد. وقف صدقه جاریه ایست که تا قیام قیامت باقی می ماند. پس ای مردم متدین آزادشهر برای خود صدقه جاریه ای بجای بگذارید تا بعد از شما هم ثمرات خیر آن در پرونده آخرت شما نوشته شود.

وی در پایان با تشکر از فرماندار آزادشهر و استاندار استان گلستان برای پیگیریهایی که در خصوص سایت زباله آزادشهر انجام دادند، بیان کرد: سایت زباله آزادشهر سالها بود که با بوی تعفن خود، مردم شهرستان آزادشهر را اذیت می کرد، اما خوشبختانه با پیگیرهای که داشتیم و نظر توجه ویژه فرماندار و استاندار محترم، تغییراتی در این سایت انجام شده است که اثرات آن برای مردم شهرستان ملموس است.

حجت الاسلام شهابی اظهار کرد: با یک پیمانکار خارجی برای سایت زباله آزادشهر قرارداد بسته شده است و قرار است آنها تا قبل از عید کار خود را آغاز کرده و زباله ها را به کود و محصولات دیگر تبدیل نماید. امیدواریم تحول خوبی ایجاد شود و این سایت، منبع ایجاد سرمایه برای آزدشهر و کشور گردد. بنده صمیمانه از تلاشهای فرماندار آزادشهر، استاندار گلستان و تمام کسانیکه در این خصوص نقش آفرینی کردند، کمال تشکر و قدردانی را داریم.
انتهای پیام/