Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در پایان گفت: در اسل 98 باید تمام برنامه ها در جهت حمایت از کارگر، سرمایه گذار و کسانی باشد که در جهت تولید گام بر می دارند.

به گزارش تیتر آزاد، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم رامیان و آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با شعار سال اظهار کرد: سال نو را به همه ی مردم ایران تبرک عرض می کنم و امیدوارم سال 98 سالی توام با موفقیت و بهروزی برای ملت بزرگ ایران باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نام گذاری کردند و این نشان از این است که ایشان به مشکلات مردم اشراف دارند.

ابراهیمی تصریح کرد: سال قبل سال سختی بر مردم گذشت و مردم غیور ایران با روحیه انقلابی در برابر سختی ها مقاومت کردند و با همه هجمه ها و توطئه ها دشمنان، ملت ما پشت نظام و رهبری ایستادند.

نماینده مردم آزادشهرر و رامیان بیان کرد: سال 98 سال رونق تولید، حمایت از واحدهای تولید و کالای ایرانی، با نگاه به ظرفیت های درون کشور نام گذاری شده است.

وی ادامه داد: مسئولین و ملت باید در جهت حمایت از تولید گام های اساسی بردارند. دولت و مجلس بایستی در کنار هم قرار بگیرند و مصوباتی را بگذرانند که در جهت توسعه و حمایت از تولید کشور باشد و تولید را سرپا نگه دارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سال گذشته بعضی واحدهای اقتصادی تعطیل شدند و برخی از واحدهای تولیدی شیفت های کاریشان تنزل پیدا کرده است. انشاا... با همت جهادی همه دستگاه های حمایت کننده در امر تولید نشان می دهیم که متفاوت از سال های گذشته با حرکت در مسیر به چراغ راه، همه برنامه ها در جهت حمایت از تولید و به تبع آن رونق اشتغال اجرا خواهد شد و ارزش پول ملی تقویت و صادرات رشد پیدا می کند و ارز به کشور برمی گردد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در پایان گفت: در اسل 98 باید تمام برنامه ها در جهت حمایت از کارگر، سرمایه گذار و کسانی باشد که در جهت تولید گام بر می دارند و ان شاا... با توجه به ظرفیت درونی، کشور سال 98 را بهتر از سال گذشته طی کند و شرایط اقتصادی مردم رونق بیشتری داشته باشد و قدرت اقتصادی مردم و کشور بیشتر شود .

انتهای پیام/