Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از ارزیابی وضعیت شهرستان مرزی مراوه تپه در پی زلزله ۵.۲ ریشتری خبر داده و گفت: ارزیابی خسارت‌های احتمالی در حال انجام است.


به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم ، لحظاتی قبل زلزله‌ای به بزرگی 5.2 در مقیاس ریشتر بخش‌هایی از شرق استان گلستان را لرزاند. این زمین لرزه در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان و حوالی شهرستان مراوه تپه به وقوع پیوسته است.

زلزله 5.2 ریشتری امروز ساعت 9 و 16 دقیقه صبح و در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است که شهرستان‌های شرق استان گلستان را لرزانده است. تکان‌های این زمین لرزه در استان‌های دیگر همچون خراسان شمالی نیز احساس شده است.

رضا قادری، مدیرکل مدیریت بحران گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: در حال پیگیری وضعیت شهرستان‌های شرق استان به ویژه مراوه تپه هستیم و در صورت بروز خسارت اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

وی گفت: تاکنون قطعی برق به صورت موردی گزارش شده که شرکت توزیع نیروی برق برای پیگیری و رفع مشکل اقدام کرده است.

قادری بیان داشت: ارزیابی خسارت از سوی مدیریت بحران شهرستان مراوه تپه با کمک دهیاران و شوراها در حال انجام است اما تاکنون خسارت قطعی گزارش نشده است.
17 شهریورماه امسال نیز زمین لرزه 5.1 ریشتری شرق گلستان را لرزاند که سبب واردآمدن خسارت به واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان های رامیان و آزادشهر شد.

انتهای پیام/582/