Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کنگره فرهنگ و هنر روستا و عشایر در اردوگاه صالحین شیر آباد در حال برگزاری است و 180 نفر از روحانیون و مدیران مساجد از 6 استان در این کنگره شرکت دارند.

به گزارش تیترآزاد،  کنگره فرهنگ و هنر روستا و عشایر در اردوگاه صالحین شیر آباد در حال برگزاری است.مهدی بیکی دبیر کنگره و مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی، هنری مساجد استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این کنگره با حضور 180 نفر از روحانیون و مدیران فرهنگی مساجد که از 6 استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، مازندران و گلستان از روز پنج شنبه 1 مهرماه 1395 آغاز به کار است.

بیکی ادامه داد: با توجه به اینکه کانونهای فرهنگی، هنری مساجد در کشور متولی امر فرهنگ در روستاها هستند و این مسئله نیازمند نگاه دقیق و جدی است این کنگره در راستای فرهنگ سازی در روستاها برگزار می شود. عده ای از مدیران و روحانیون روستاها را که مستعد بودند دعوت کرده ایم و آموزش می دهیم تا این گروه بتوانند در روستاهای خود این موضوع را پیش ببرند.

دبیر کنگره افزود: ما اساتید مجربی را از مشهد، تهران، قم و اصفهان دعوت کرده ایم و در 7 موضوع برای شرکت کنندگان آموزش گذاشته ایم. موضوع اول مبانی فرهنگی است. اقتصاد مقاومتی و بحث گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی موضوع مهم دوم ما می باشد.

وی در باره بقیه کلاسها گفت: پنج کلاس دیگر با موضوع های سبک زندگی، شیوه تبلیغ ویژه روحانیون، اصول کار فرهنگی در کنار مساجد، فعالیتهای فرهنگی از منظر مقام معظم رهبری و پرده خوانی نماز( برای آموزش نماز و مسائل پیرامون آن پرده ای مانند پرده شاهنامه و عاشورا طراحی شده است) برگزار می شود.

مهدی بیکی در پایان گفت: این کلاسها تا آخر روز یکشنبه 4 مهر ماه 95 ادامه دارد و کلاسهای فوق برنامه از جمله آشنایی با شیوه اردوهای جهادی ، اکران فیلم جشنواره طنین و بازدید ازآبشار شیرآباد نیز در دستور کار ما قرار دارد.

 

2

5

 

4

3

6

 

انتهای پیام/