Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

 

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در گفتگوی با خبرنگار ما، از دفاع مقدس تا نقشه های دشمنان برای  نفوذ و براندازی را بررسی و تشریح کرد.

به گزارش تیترآزاد، سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در گفتگوی با خبرنگار ما در رابطه با دفاع مقدس و مسائل روز کشور اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی دشمن ابتدا فکر کرد که این انقلاب ثبات و دوام چندانی ندارد و از بین خواهد رفت اما هرچه زمان به جلو پیش رفت انقلاب به برکت نگاه ایدئولوژیک و رهبری امام خمینی، مقتدرتر و پویا تر به حیاط خود ادامه داد.

فرمانده سپاه آزادشهر ادامه داد: دشمن که متوجه شد در محاسبات و تحلیل های خود اشتباه کرده است برای بر اندازی نظام 8 سال جنگ را بر انقلاب و ایران تحمیل کرد اما ایستادگی رزمندگان اسلام که با روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری جهاد می کردند دست انان را از خاک کشور کوتاه کرد و دشمنان را از براندازی نظامی نظام نا امید کرد.

علیخانی افزود: دفاع مقدس برکات زیادی برای انقلاب ما داشت و این ایستادگی و پویایی انقلاب الگوی بزرگی در جهان و نماد ایستادگی مظلوم در برابر ظالم شد. از برکات جنگ صادر شدن انقلاب و روحیه ظلم ستیزی به جهانیان و نفوذ ایران در بین ملتها بود. ما در جنگ مظلومیت خود و هویت واقعی استکبار را به جهانیان نشان دادیم. ما در دفاع 8 ساله بود که دوست و دشمن انقلاب را شناختیم و فهمیدیم که باید با توکل بر خدا روی پای خودمان بایستیم و چشم امید به هیچ کسی نداشته باشیم.

سرهنگ سپاه ادامه داد: اگر الان در عرصه سیاسی حرفی برای گفتن داریم بخاطر ایستادگی رزمندگان و خون شهیدان و پیشرفتهای نظامی وعلمی کشور است. عامل اصلی اقتدار کشوردر مسائل بین المللی همان اقتدار نظامی در سایه ایمان به خدا و توکل رزمندگان و اطلاعت از ولی فقیه است که رعب و وحشت را به دل دشمنان انداخته است.

وی افزود: این افرادی که شبهه ایجاد می کنند و می گویند هزینه های نظامی علت عقب ماندگی کشور است و امروز دیگر عصر گفتمان است و به ارگانهای نظامی و موشک نیازی نداریم افرادی بی بصیرتی هستند که امام خامنه ای درباره انها می فرماید: باور به  این سخن از کسانیکه این جملات را به آنها نسبت می دهند بسیار سخت است اما اگر این چنین سخنان که بیان شده صحت داشته باشد بسیار حرف غلطی است.

فرمانده سپاه آزادشهر گفت: دشمن که دید از راه نظامی نمی تواند به کشور ما غلبه کند برای براندازی نظام پروژه های جنگ نرم، کاهش نفوذ ایران در منطقه و نفوذ در فرهنگ، ایدئولوژی و اعتقادات مردم و مسئولین را کلید زد.

علیخانی درباره نفوذ اینگونه بیان کرد: نفوذ به معنی نفوذ به کنار یک فرد یا شخصیت یا تشکیلات به مانند اول انقلاب نیست بلکه منظور از نفوذ امروز کانالیزه کردن رفتار و نظریات طرف مقابل بدون اعمال فشار و ابزار جنگی است. دشمن سعی دارد قبح مذاکره با استکبار و آمریکا را بشکند و باعث ایجاد سرخوردگی در کشورهای مبارزی که الگوی خود را  تسلیم آمریکایی ها می بینند، شود. هدف دیگر دشمن از بین بردن توانمندی ها و مولفه های قدرت جمهوری اسلامی است.

سرهنگ سپاه ادامه داد: مولفه های قدرت ایران در روحیه شهادت طلبی و انقلابی مردم و مسئولین، توانمندی دفاعی، توانمندی هسته ای وعلمی، جمعیت جوانان و قدرت الهام بخشی در منطقه است که دشمن برای تک تک آنها برنامه دارد.

وی  افزود: طرح عضویت ما در گروه مبارزه با پولشویی برای مبارزه با تروریسم به منظور کاهش قدرت منطقه ای ایران است. زیرا اطلاع از حساب ها و قوانین این قرار داد باعث می شود بانکها نتواند با نیرو های مقاومت و سپاه قدس که از دید آنها تروریست هستند مبادلات اقتصادی داشته باشند و آنها را از لحاظ اقتصادی تحریم می کنند.

فرمانده سپاه آزادشهر ادامه داد: با f.a.t.f  دشمن از عملیات دفاعی، بانکی و صنایع موشکی ما اطلاع پیدا می کند و به اخبار مورد نیاز خود، در قالب نفوذ دست پیدا می کنند و به اهداف بلند مدت خود برای براندازی نظام می رسد. F.a.t.f  در واقع یک خود زنی داخلی در منافع ، اقتدار و امنیت ملی ما و از برجسته ترین مصادیق نفوذ است.

علیخانی دلایل مسائل منطقه را اینگونه اعلام کرد: استکبار برای از بین بردن زیر ساخت های کشور های منطقه مانند یمن، سوریه و عراق که مقاومت می کنند و با کشور ما هم پیمان هستند جنگ های نیابتی را راه انداخته است و سعی دارد مقاومت در منطقه را از بین ببرد. اما همانگونه که می دانید یکی از رسالت های عمده ما در بخش خارجی تقویت جبهه مقاومت در برابر کفر جهانی است.

سرهنگ سپاه ادامه داد: مدافعان حرم که خالصانه جان بر کف گرفته اند وشهیدان زنده ی گمنام و بی توقع کشور ما هستند، برای دفاع از حریم و حرم اهل بیت ، دفاع از جبهه مقاومت و جلوگیری از جنگ با دشمنان در داخل مرزهای ایران با نگاهی اعتقادی گوش به فرمان ولایت و رهبری دادند و با دشمنان خونخوار تکفیری و حامیان مستکبر آنها می جنگند.

وی در پایان گفت: دشمن می خواهد مردم  نسبت به مسائل بی تفاوت و منفعل باشند اما انشا ا... با فرمایشات و رهنمود های روشنگرانه امام خامنه ای و مردم بصیر و آگاه ایران که در تمام مشکلات ، بحرانها و پیچ های تاریخی که به گفته آقا همواره یک گام جلوتر از مسئولین حرکت می کنند و با عنایات امام زمان و حضور نیرو های ارزشی و همیشه در صحنه موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/