Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سومین یادواره شهدای ارتش در سربازخانه نوده با حضور جانشین سپاه نینوا، کارکنان و سربازان پادگان نوده و چندی از مسئولین شهرستان برگزار شد. این مراسم با تلاوت قران، مداحی، اجرای سرودهای حماسی و سخنرانی جانشین سپاه اجرا شد. 

به گزارش تیترآزاد، سومین یادواره شهدای ارتش در سربازخانه نوده با حضور جانشین سپاه نینوا، کارکنان و سربازان پادگان نوده و چندی از مسئولین شهرستان برگزار شد. این مراسم با تلاوت قران، مداحی، اجرای سرودهای حماسی و سخنرانی جانشین سپاه اجرا شد. 

در این مراسم سرهنگ حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا در سخنرانی خود اظهار کرد: امروز سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن ائمه است. اگر از لحاظ محاسبات اعداد و رقم بخواهیم به بررسی این عملیات بپردازیم محاسبات شکست نیروهای ما را نشان خواهد داد، زیرا دشمن تا دندان مسلح بود و نیروهای ما تجهیزات چندانی نداشتن اما چیزی که باعث پیروزی ما بر دشمنان شد ایمان و توکل بر خدا رزمندگان و اطاعت محض از دستورات رهبر انقلاب بود.

کریمی اول ادامه داد: در دیدار فرماندهان جنگ با حضرت امام، امام یک جمله فرمود و گفت حصر آبادان باید شکسته شود، از آن به بعد همه برای عملیات لحظه شماری می کردند تا بتوانند فرمان امام را اجرایی کنند و این نشان دهنده اعتماد به رهبری و ولایتمداری رزمندگان ما بود. 

جانشین سپاه نینوا افزود: روحیه شهادت طلبی،جهادی و انقلابی رزمندگان ما باعث پیروزی ارتش و سپاه ما بود. دشمنان سعی دارند تا این روحیه شهادت طلبی، که از مکتب عاشورا و امام حسین داریم را از ما بگیرند. اما آنها نمی فهمند که ما آرزوی شهادت داریم و به فرموده امام خمینی ملتی که شهادت دارند اسارت ندارند وهر نیرویی که به قدرت خدا متصل باشد دیگر از هیچ نیرویی نمی هراسد.

سرهنگ پاسدار سپاه نینوا ادامه داد: امروز در کشور ما حرفهایی زده می شود، بعضی ها می گویند که نیاز به نیروی نظامی و موشک نداریم. من فکر می کنم کسانیکه این حرف ها را می زنند عقل خود را از دست داده اند زیرا هیچ ملت و کشوری در دنیا نیست که با وجود این همه گرگهای صهیونیستی، آمریکایی، امپریالیستی و کمونیستی بگوید که من نیروی نظامی نمی خواهم.

وی در ادامه افزود: ارتش و سپاه دو بازوی ولایت هستند و غیر از رهبری از هیچ کس دستور نمی گیرند. ما هرچه در توان داریم برای بازدارندگی هجمه دشمن اماده می کنیم زیرا این دستور خدا در قران است که می فرماید: هرچه در توان دارید برای مقابله با دشمنان خود آماده کنید، چه دشمنانی که می شناسید و چه آنهایی که نمی شناسید. این آیه همان آیه ای است که روی سینه ما پاسداران نوشته شده است.

 

27

26

5

SDC10140

22

25

24

23

11

13

15

16

17

18

19

21

6

انتهای پیام/