Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان گفت: نقش مقام معظم رهبری و دوراندیشی ایشان در پیروزی جبهه مقاومت چه در سوریه و چه در عراق نقش موثری در نابودی داعش داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر, سردار علی ملک شاهکوهی, شب گذشته در یادواره شهدای وحدت, در مسجد نبی اهل سنت محله اسلام آباد روستای ازدارتپه شهرستان آزادشهر اظهار داشت: نقش مقام معظم رهبری و دوراندیشی ایشان در پیروزی جبهه مقاومت چه در سوریه و چه در عراق نقش موثری در نابودی داعش داشت.

وی افزود: ایجاد روحیه مقاومت در جوانان سوریه و دوری کردن تهدید در جبهه مقاومت و دور کردن تهدید از سایه کشور خودمان, از عوامل دیگر نابودی داعش بود.

فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: داعش مخفف, دولت اسلامی عراق و شام است و این گروه تروریستی, زمانی که آمریکا متوجه شد, جبهه نصرت نمی تواند پاسخگو آنها باشد, به پشتیبانی استعمارگر به وجود آمد و با نام دین اسلام بر علیه اسلام فعالیت کرد.

سردار ملک شاهکوهی افزود: در شرایطی که در سوریه هیچ چیز جای خود نبود و داعش یکی پس از دیگری استانها و شهرها را به تصرف خود در می‌آورد و ملت بی‌گناه سوریه نیز زندگی می‌کردند, مدافعین حرم و سپاهیان و جوانان انقلابی, بنا بر فرمایشات دوراندیش مقام معظم رهبری, مبنی بر اینکه باید سوریه حفظ شود, وارد دمشق شدند.

فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان یادآور شد: فرزندان جمهوری اسلامی ایران در کنار جوانان سوریه و افغانستان برای حفظ اسلام و نابودی داعش جنگیدند تا امنیت و آرامش را به این کشورها برگردانند.

ملک شاهکوهی گفت: جنایاتی که داعش در این چند سال مرتکب شده, تاریخ اسلام به خود ندیده و اینان با این حرکات, جنایات مغول و مغول را سفید کردند, ما کشتارهای دسته جمعی 3 هزار و 5 هزار نفری را پیدا کردیم.

فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا اظهار کرد: اگر جوانان انقلابی ایران, از حرمین حفاظت و پاسداری نمی‌کردند, اکنون معلوم نبود عناد و دشمنی داعش که از خوارج هم بدتر بود, چه بلایی بر سر حرمین می‌آوردند.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: سردار سلیمانی یکی از نقش های اصلی داشت, مقام معظم رهبری فرمان دادند و سردار سلیمانی با حضور فیزیکی در صحنه نبرد بود و وی و شهید همدانی در کنار نیروهای مقاومت با دشمنان جنگیدند و پوزه داعش را به خاک مالیدند و این پیروزی بزرگ را به کام ملت ایران, عراق, سوریه, افغانستان و لبنان شیرین کردند.

فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا تاکید کرد: اگر فرمان مولای ما, مقام معظم رهبری روی زمین می ماند, که باید سوریه حفظ شود, امروز قطع و یقین اسرائیل دوم به نام اسلام شکل می‌گرفت و ما باید در مرز کرمانشاه, خوزستان, سیستان و بلوچستان و کردستان ,با داعش مبارزه می‌کردیم.

انتهای پیام/