Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ketabnan1

کتابخانه نگین شهر امسال افتتاح می شود.

به گزارش تیترآزاد به نقل از تسنیم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ۱۹ طرح نیمه‌تمام حوزه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تعیین تکلیف می‌شود،گفت: کتابخانه نگین شهر که چند سالی نیمه‌کاره رها شده، امسال با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان کامل و به بهره‌برداری می‌رسد.

عادله کشمیری عصر امروز در نشست با فرمانداران مینودشت و آزادشهر اظهار داشت: 5 پروژه مهم در سطح شهرستان های استان در حال پیگیری است که اولویت تکمیل این پروژه‌ها با شهرستان‌های آزادشهر و کردکوی است و تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی آزادشهر نیز از محل اعتبارات ملی آغاز می‌شود.

وی افزود: 19 طرح نیمه‌تمام در حوزه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از 5 درصد تا بالای 50 درصد وجود دارد که در طول 12 سال است به صورت نیمه‌کاره رها شده و تلاش داریم تا این پروژه‌ها را تعیین تکلیف کنیم.

امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارزش بیش از 43 میلیارد تومان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان داشت: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تفاهم‌نامه‌ای با استاندار گلستان منعقد شد که در تمام حوزه های فرهنگی، هنری،  کانون مساجد، مطبوعات و غیره در 3 سال با اعتبار بالغ بر 43 میلیارد تومان تحول خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌های انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این فرصت برای تنها استان گلستان فراهم شده تا بتوانیم در شهرها و یا روستاهایی که فضای مناسب داشته باشند، سینمای سیار برپا شود و فیلم‌های خوب خانوادگی و آموزشی روی پرده نمایش داده شود.

کشمیری گفت: همچنین شهرهایی که بتوانند فضایی با سقف بلند ایجاد کنند، سالن برای فعالیت‌های نمایشی و تمرین تئاتر، آماده شود امکانات آن با اعتبار بین 200 تا 250 میلیون تومان از طرف فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز شود و این آمادگی برای 14 شهرستان گلستان فراهم است.

انتهای پیام/