Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

محمد کمالی نیا مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری مرکز بهداشت استان گلستان گفت: خوشبختانه هیچ گزارشی از ویروس کرونا در گلستان نداشته ایم.

به گزارش تیترآزاد ، به نقل از پاسرو، کمالی نیا مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری مرکز بهداشت استان گلستان امروز در خصوص بیماری شایع شده گفت:با توجه به خبرهایی که رسانه ها صحبت می کنند و تقریبا مردم از آن مطلع هستند بیماری که شایع شده است ویروس کرونا می باشد و خوشبختانه تا هم اکنون این ویروس به کشور ما نرسیده است.
وی با بیان اینکه لازم است شرایط را جدی بگیریم ابراز کرد: در هر شرایطی باید شرایط را رعایت کنیم و تناه کاری که می توان انجام داد این است که احتیاط کنیم.
کمالی نیا با اشاره به اینکه بهترین راه برای پیشگیری از کلیه بیماری های تنفسی لازم است از ترشحات تنفسی دور باشیم تاکید کرد و گفت: توصیه موکد می کنیم از روبوسی کردن و درآغوش کشیدن زائران خانه خدا امتناع نمایند.
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری مرکز بهداشت استان گلستان با بیان اینکه تا حد ممکن یک الی دو هفته این کار را انجام ندهیم گفت: دوره نهفته و کمون این بیماری حداکثر به مدت دوهفته است بعد از این مدت قطعا اطمینان خواهیم داشت فردی که به عنوان حاجی و زائر از مکه آمده اند این بیماری را ندارندو بعدا این دید و بازدید را انجام دهیم.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم گفت: توصیه جدی ما در حال حاضر این است که اگر بتوانیم یک هفته وقت ولیمه و دعوتی ها را به تاخیر بیاندازیم و درآغوش گرفتن و بوسیدن را انجام ندهیم.
کمالی نیا با بیان اینکه در استان گلستان سه پرواز و شش کاروان استقبال داشته ایم تصریح کرد: مردم درحال حاضر نگران نباشند و کلیه شرایط در فرودگاه ها مهیا شده است و در ابتدای ورود معاینه اولیه انجام خواهد شد و چهار پرواز و هفت کاروان در دو روز آینده خواهد بود.
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری مرکز بهداشت استان گلستان گفت: من به عنوان کسی که در تمام پرواز ها حضور د اشتم و توانستم درخدمت کلیه زائران خانه خدا باشم به جرئت می توانم بگویم که تاکنون هیچ بیماری را نداشتیم.
وی با اشاره به اینکه شرایط بدی در صحن منا افتاد خاطرنشان کرد: افرادی که آسیب دیدند و نیاز به مراقبت دارند شرایط را برایشان مهیا کردیم و هرکس که لازم باشد به بیمارستان منتقل و خدمت رسانی صورت می گیرد.
کمالی نیا ابراز داشت: تاکنون هیچ مورد مشکوکو جدی نداشتیم و اگر کسی یک سرماخوردگی عادی هم داشته باشد ما تمام شرایط را برایشام مهیا خواهیم کرد.
انتهای پیام/