Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مديرراهداري راه و شهرسازي گلستان با اشاره به بارش باران از شب و روز گذشته در استان، گفت: به دليل لغزنده بودن سطح جاده ها به رانندگان توصيه مي شود كه نهايت احتياط را در هنگام رانندگي داشته باشند.

به گزارش تیترآزاد، "عادل مصدقي" مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان در گفت و گويي خبري افزود: در حال حاضر بارش خفيف باران در تمام محورهاي ارتباطي و ارتفاعات استان جريان دارد و براساس پيش بيني هاي هواشناسي، اين وضعيت تا بعد از تعطيلات نوروزي تداوم دارد.
وي افزود: همچنين با توجه به احتمال ريزش برف در ارتفاعات و مناطق كوهستاني استان به رانندگان تاكيد مي شود كه حتما تجهيزات ايمني زمستانه بويژه زنجير چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را آموزش ببينند.
مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان از مسافران خواست كه براي داشتن سفري امن و شاد حتما قبل سفر از طريق تماس با تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 از وضعيت جاده ها و هوا و اطلاعات سفر مطلع شوند.
به گفته مصدقي، مركز مديريت راه هاي استان نيز به شماره 5-01732223131 در طول شبانه روز در خدمت مسافران براي ارائه آخرين اطلاعات و شرايط جوي حاكم بر راه هاست.
وي اضافه كرد: راهداران و عوامل راهداري نيز در طول راه ها مستقر و در حال خدمات رساني به مسافران هستند و توجه به توصيه ها و هشدارهاي آنان، مسير سفر را براي مسافران هموار مي سازد.
استان گلستان در شمال ايران واقع شده و بيش از پنج هزار كيلومتر بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي دارد.
انتهای پیام/