Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

اداره کل هواشناسی گلستان با ارسال اطلاعیه ای به دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران استان از ورود سامانه سرد بارشی به این خطه شمالی خبر داد که پی آمد آن ریزش برف، وقوع پدیده مه غلیظ و اختلال در تردد جاده ای است.

به گزارش تیترآزاد، در این اطلاعیه آمده است: آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی بیانگر نفوذ امواج سامانه بارشی نسبتا سرد از عصرامروز /یکشنبه/ به این استان است که باعث کاهش دمای هوا تا 10 درجه سانتیگراد می شود.
این گزارش حاکیست پیامد این سامانه بارشی وزش باد، مواج شدن دریا، افزایش ابر، بارندگی و در نواحی کوهستانی ریزش پراکنده برف و مه آلود شدن هوا خواهد بود و این وضعیت جوی تا اواخر وقت روز سه شنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.
بر پایه این گزارش ریزش برف در ارتفاعات گلستان و وقوع پدیده مه غلیظ از جمله پیامدهای این سامانه جوی خواهد بود همچنین اختلال در تردد جاده ای در مسیرهای کوهستانی استان دور از انتظار نخواهد بود.
گفتنی است پس از چند روز سرما و بارندگی که ارتفاعات گلستان را سفیدپوش کرد، آسمان امروز گرگان (مرکز استان) آفتابی، نیمه ابری تا صاف بود که این وضعیت موقت است.
انتهای پیام/