Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در نبود برنامه فرهنگی مناسب در شهرستان آزادشهر، هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برای ر کردن اوقات فراغت مردم ، برنامه های متنوع فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

 به گزارش تیتر آزاد، هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آزادشهر در اقدامی قابل تقدیر، با هدف پرکردن اوقات فراغت خانواده ها  با برنامه های مناسب و جذاب، از ۹ خردادماه (مصادف با شب ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام) اقدام به برگزاری و برپایی برنامه سفره مهربانی در پارک شهر نموده و برنامه های متنوعی را برای تابستان در نظر دارد.

این هیئت، هر شب برای ۴۰۰ نفر، سفره افطاری پهن کرده و بعدازصرف افطار، نماز جماعت برگزار می کند.

از دیگر برنامه های هیئت اجرای تئاتر عروسکی، نقاشی کودکان، زیارت مجازی امام رضا (ع) و امام حسین (ع)، غرفه فروش محصولات فرهنگی، غرفه رفاقت با آسمانی ها، غرفه فروش کتاب، مسابقه ی فرهنگی، پرسش و پاسخ و پاسخگویی به مسائل شرعی و طرح اکرام و اطعام ایتام و نیازمندان می باشد.

لازم به ذکر است هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آزادشهر در نظر دارد، امسال تابستان در فضای پارک شهر، برنامه های مختلف علمی، آموزشی و فرهنگی برای نوحوانان و جوانان برگزار کند. 

در گفتگو با مسئول هیئت رزمندگان اسلام وی از  بی مهری مسئولین ذیربط فرهنگی شهرستان نسبت به این برنامه ها خبر داد و گفت:متاسفانه هیچ حمایتی از این برنامه نمی شود. این طرح با حمایت امام جمعه شهرستان آزادشهر آغاز شد و تاکنون هیچ حمایتی از سوی هیچ مسئولی از این برنامه ها نشده است.

لازم به ذکر است که بگوییم، برنامه های این هیئت با استقبال کم نظیر خانواده ها مواجه شده است و این نشان از اهمیت، تاثیر گذاری و نیاز جامعه به اینگونه برنامه های فرهنگی دارد.

همانگونه که همگان می دانند، برنامه ریزی برای اوقات فراغت خانواده ها از وظایف متولیان فرهنگی هر شهرستان است اما متاسفانه این مسئولین فرهنگی شهرستان آزادشهر بجای حمایت و تفقد از این جوانان، آنها را مورد بی مهری و کم لطفی خود قرار می دهند.

البته لازم به توجه است، اجرای برنامه عروسک گردانی توسط گروه تبلیغی مشکات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی انجام می شود و برنامه های دیگر هیئت با حمایت اداره تبلیغات و سپاه شهرستان آزادشهر انجام می شود. بسیج رسانه و سازمان سراج نیز مباحث مربوط به فضای مجازی را پوشش می دهند.

در آخر از تمامی دوستانی که می توانند بصورت مادی و معنوی به این جوانان هیئتی کمک کنند دعوت می کنیم با مراجعه به پارک شهر، جنب گلزار شهدای گمنام در این امر فرهنگی مشارکت کنند.

q1

q2

q3

q4

q5

1

2

3

4

5

6

7

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

انتهای پیام/