Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز لایحه مشخصی برای حمایت از بهورزان توسط دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه نشده و امید داریم در هفته آینده در خصوص مشکلات معیشتی و کاری بهورزان در مجلس تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرضا ابراهیمی ظهر امروز در نخستین مجمع سلامت در شهرستان آزادشهر اظهار داشت: از تعداد 13 قلم کالای پزشکی برای آزادشهر, 6 قلم مربوط به 6 تخت ویژه ICU برای این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده, معاون وزیر بهداشت چهارشنبه از بیمارستان حضرت معصومه ( س) آزادشهر بازدید خواهند کرد و هدف از این بازدید, رفع بخشی از مشکلات این بیمارستان است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز لایحه مشخصی برای حمایت از بهورزان توسط دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه نشده و امید داریم در هفته آینده در خصوص مشکلات معیشتی و کاری بهورزان در مجلس تدابیری اندیشیده شود, ضمن اینکه مجلس لایحه‌ای برای این اقشار ارائه داده و دولت به و ظیفه خود عمل کند.

وی یادآور شد: مجوز ساخت بیمارستان 100 تختخوابی در شهرستان رامیان اخذ شد و از همین امروز پیگیر مصوبات, زمین و تخصیص بودجه برای بیمارستان خواهیم بود.

ابراهیمی تاکید کرد: بهورزان برای موفقیت در کار خود, برای ارتقاء علمی خود تلاش کنند و اطلاعات و علم و دانش خود را در حوزه کاری افزایش دهند.

وی با اشاره به کمبود پزشک در بیمارستان آزادشهر گفت: بیمارستان آزادشهر از لحاظ کمبود پزشک متخصص و امکانات و تجهیزات مشکلات زیادی دارد و امید داریم دانشگاه علوم پزشکی گلستان نگاه ویژه ای به این حوزه داشته باشد.

سایت زباله آزادشهر با اعتبار 14 میلیارد تومان ساماندهی شد

سید رسول حسینی, فرماندار شهرستان آزادشهر در این جلسه اظهار داشت: سایت زباله شهرستان آزادشهر دچار بحران شدیدی بود که با پی گیری های نماینده مردم آزادشهر و رامیان و استاندار, با اعتبار 14 میلیارد تومان ساماندهی شد.

وی افزود: قرارداد با شرکت اتریشی برای فعالیت در این سایت نهایی شده و قرار است از این زباله ها, مواد اولیه سوخت کارخانه سیمان تولید و در نهایت از باقیمانده آن نیز کود کمپوست تولید شود.

فرماندار آزادشهر تصردح کرد: در حوزه سلامت شهروندان اولویت ما آب شرب بهداشتی است و در این راستا خط انتقال آب انجام سده و از 20 کیلومتر شبکه آبرسانی, برای اجرای 10 کیلومتر آن در امسال بودجه تخصیص یافته و 2 کیلومتر آن نیز در گذشته انجام شده است و بقیه هم انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی, 500 میلیون تومان در آزادشهر, 300 میلیون تومان در نگین‌شهر و 300 میلیون تومان در نوده خاندوز برای ساماندهی کانال های فاضلاب شهری و آبهای سطحی تخصیص یافت.

حسینی تاکید کرد: بهورزان, پزشکان, پزشکان داروخانه‌ها, در حوزه حقوق, پرداختی‌ها و مزایا خود مشکلاتی دارند که امید داریم دانشگاه علوم‌پزشکی پیگیر مشکلات این اقشار زحمت‌کش باشد.

ساختمان شبکه بهداشت و درمان آزادشهر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر اظهار داشت: پروژه ساخت ساختمان شبکه بهداشت و درمان با اعتبار 3 میلیارد تومان در 4 طبقه دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: آزادشهر دارای 8 مرکز خدمات جامع سلامت, 32 خانه بهداشت, 5 پایگاه سلامت شهری دارد و 7 پزشک متخصص داخلی, اطفال, جراحی, بی‌هوشی, زنان و زایمان و فوق تخصص اطفال در بیمارستان این شهرستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/