Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته آزادشهر با حضور پرشور مردم متدین آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت خود و مومنین به تقوای الهی اظهار کرد: پیاده روی اربعین امسال، مانند سالهای پیش پرشور و با عظمت برگزار شد و تمام نقشه های دشمنان برای تفرقه افکنی بین مردم ولایت مدار ایران و عراق، بی نتیجه ماند.

وی ادامه داد: حقیقتا مردم عراق در پذیرایی از زائران اربعین سنگ تمام گذاشتند و باید از آنها بخاطر این مهمان نوازی قدردانی کرد.

حجت الاسلام شهابی سپس در خصوص ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان امسال تفاوت زیادی با سالهای گذشته دارد. زیرا استکبار و بخصوص آمریکا، شمشیر را برای مقابله با ملت ایران از رو بسته است و اعلام کرده که در این ۱۳ آبان تحریم های بیشتری بر ملت ایران تحمیل خواهد کرد.

خطیب این هفته آزادشهر ادامه داد: انشا ا... ملت با بصیرت ایران با حضور گسترده خود در راه پیمایی ۱۳ آبان بار دیگر مشت محکمی به دهن استکبار و بخصوص آمریکای جنایتکار خواهد زد.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است. شیطان اگر گاهی نرمش نشان می دهد، برای این است که در وقتش ضربه خود را انسان بزند. ارتباط با شیطان جز ضرر دست آوردی ندارد، آن هم شیطان بزرگی همچون آمریکا که در سابقه اش عهد شکنی و خیانت به وفور دیده می شود.

وی در پایان از مردم ولایت مدار و متدین آزادشهر برای حضور در راه پیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.
انتهای پیام/