Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته آزادشهر با حضور پرشور مردم ولایتمدار آزادشهر برگزارشد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه آزادشهر با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم در سال 56 و دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حضرت آقا در این دیدار فرمودند، قم سرچشمه اصلی انقلاب و حوزه علمیه قم پشتبانه معنوی برای آن حرکتی است که دنیا را تکان داد.

وی بعد از معرفی قم توسط احادیث ائمه اطهار به بخش دیگری از سخنان امام خامنه ای در دیدار با مردم قم پرداخت و بیان کرد: حضرت آقا فرمودند دولت مرد آمریکایی می گوید، ایران حقوق بشر را از عریستان یاد بگیرد، وقتی ما این صحبتهای دولت مردان آمریکایی و اروپایی ها را می شنویم برای مردم آنها تاسف می خوریم که چگونه در کنار اینها هستند و به اینها رای داده و به آنها اعتماد کرده اند.

حجت الاسلام شهابی افزود: دنیا می داند که حکومت دیکتاتوری نظیر حکومت عربستان نیست و ظالم ترین حاکمان، پادشاه آل سعود می باشد، آنوقت آمریکایی ها و اروپاییان به مردم و دولت ایران سفارش می کنند که حقوق بشر را از عربستان یاد بگیرند.عربستانی که روزنامه نگار منتقد خود را قطعه قطعه کرد و هزاران هزار جنایت دیگر در کشور خود و دنیا انجام داده است.

خطیب جمعه آزادشهر تصریح کرد: آمریکایی ها و اروپاییان تهدیدشان، وعده هایشان و نه امضایشان اعتبار ندارد. اینها مرد قول و عمل نیستند و اگر راه نفوذی پیدا کنند جز خیانت کار دیگری انجام نمی دهند. مردم ما خیانتهای اینها را از پیش از سال 41 به یاد دارند.

امام جمعه آزادشهر سپس به حضور ریاست جمهور و نمایندگانش در استان در روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: در روز دوشنبه حضور رئیس جمهور محترم را در استان گلستان و در اجتماع مردمی در گنبد و گرگان داریم. نمایندگان ریاست جمهور هم در شهرستانها حاضر خواهند شد. امیدواریم انتظاراتی که مردم دارند برآورده شود و مشکلات مردم رفع و مسائل اقتصادی، اشتغال و ... برطرف شود.

وی ادامه داد: در استان ما، فقر مردم در زیر برگهای سبز درختان گم شده است. امیدواریم انشا ا... به این مردم فقیر و ولایتمدار توجه بیشتری شود و دقت بهتری در کارها انجام گیرد. امیدواریم مشکلات شهرستان ما هم، انشا ا... با آمدن نماینده رئیس جمهور در حد امکان رفع شود.

حجت الاسلام شهابی سپس به تولد حضرت زینب (س) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) زینت عالم بشریت، اسلام و کربلا است. حضرت زینب (س) بهترین الگو برای زنان عالم است. ما تا زمانی که اینچنین شخصیتهایی داریم، نباید سراغ غربی ها رفته و سبک زندگی را از ماهواره و فضای مجازی الگو بگیریم.

خطیب جمعه آزادشهر اظهار کرد: غرب، برای زنان عزت، عفت و کرامتی قائل نیست. دفاع از حقوق زن در غرب یک حیله شیطانی برای فریب، استفاده ابزاری و به ابتذال کشیدن زنان است.

امام جمعه آزادشهر افزود: الگوی تمام عیار برای زنان حضرت زینب (س) می باشد. شخصیتی که در کربلا پرستار دین و ولایت بود و نماد عفت، ایمان وبصیرت است. نقش حصرت زینب در کربلا بی بدیل بود و الان هم اینچنین است. اگر حضرت زینب (س) را در برنامه ی رفتاری و کاری خود الگو قرار دهیم، زندگی ما زندگی سالم و موفقی خواهد شد. عشق و ایثار حضرت زینب به ولایت در حد اعلا و زینب زبان گویای کربلا بود.

وی در پایان به روز پرستار اشاره کرد و گفت: پرستاران چه روز خوبی را برای خود انتخاب کرده اند. پرستارانی که حافظان حریم دین و سلامت هستند. ما از تمامی پرستاران، چه آن پرستارانی که در خانه و یا بیمارستان مشغول به پرستاری از بیماران هستند و چه ان پرستارانی که در جاهایی که شاید ما از آنها خبر نداریم مشغول به خدمت هستند تشکر می کنیم و روز پرستار و تولد حضرت زینب (س) را به انها تبریک می گوییم.

انتهای پیام/