Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۷ بود که خبرگزاری فارس خبری را با تیتر «کشف 2600 لیتر ضدیخ تقلبی در گنبدکاووس» در سایت خود منتشر کرد. در این گزارش به بررسی سند این خبر و اخبار مربوط به آن می پردازیم.

به گزارش تیتر آزاد، در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۷ بود که خبرگزاری فارس خبری را با تیتر «کشف 2600 لیتر ضدیخ تقلبی در گنبدکاووس» در سایت خود منتشر کرد. تیتر آزاد با رایزنی فراوان، بلاخره توانست صورتجلسه بازرسی این کشفیات را بدست بیاورد. نکته جالب در این صورتجلسه، نام فرد ذی نفوذی به عنوان متهم اصلی این تخلف بود. فردی که تیتر آزاد مدتهاست با خبرهای گوناگون از تخلفات بیشمار وی سخن می گوید و مدارک و شواهد این ادعاها را بارها در سایت خود منتشر کرده، اما متاسفانه تا کنون هیچ برخوردی با این فرد نشده است.

حدود یک سال پیش بود که اعضای یکی از اتحادیه‌های گنبد کاووس با تماس با تیتر آزاد از تخلف رئیس این اتحادیه خبر دادند. 

بعد از مدتی کوتاه اخباری مبنی بر ساخت و توزیع ضدیخ غیر مجاز و غیر استاندارد توسط این ژن خوب به تیتر آزاد ارسال شد که در بررسی‌ها اولیه سندی بر صحت این ادعا یافت نشد. اما اندک زمانی نگذشت که ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) آزادشهرضد یخ‌های تقلبی‌ای در این شهر کشف کردند. در گفتگو با یکی از صاحب مغازه‌های عامل فروش این ضدیخ ها، آن صاحب مغازه مدعی شد که این ضد یخ‌ها را از فردی بنام اسحاق .... خریداری میکنند. برخی از مغازه داران نیز از فرد دیگری نام بردند که از توزیع کننده این ضد یخ‌ها بود.

مخالفان فرد ذی نفوذ مورد اشاره، اعلام کردند که این توزیع کنندگان این ضد یخ‌ها را از این ژن خوب خریداری می کنند و این ژن خوب تولید کننده این ضد یخ‌هاست. این مخالفان حتی چند بار آدرس کارگاه این فرد ذی نفوذ را به اداره استاندارد گنبد دادند، اما به دلایلی، ماموران هر دفعه با کارگاهی خالی مواجه می شدند.

 مدتی بعد اداره صمت آزادشهر تعدادی رادیاتور با برچسب استاندارد جعلی کشف کرد و صاحب این مغازه‌ها نیز مدعی شدند که این رادیاتورها را نیز از آن فرد ذی نفوذ خریداری کرده اند. اما اداره استاندارد اعلام کرد که این رادیاتورهای آلومینیومی استاندارد اجباری ندارند و آن ژن خوب تنها باید این برچسب‌ها را از روی رادیاتورهای فروخته شده بردارد. مدارکی بدست آمده که نشان از بی اساس بودن ادعای اداره استاندارد دارد. این موضوع خود یک خبری مجزاست که بزودی به آن می پردازیم.

در اول آبان ۱۳۹۷ خبرگزاری ایسنا خبری مبنی بر کشف 1200 ضد یخ تقلبی در آزادشهر در سایت خود منتشر کرد. تیتر آزاد سند این خبر را بدست آورد و در خبری با تیتر «در اداره استاندارد و صمت گلستان چه خبر است؟!» تحلیلی بر خبر ایسنا زد. در سند بدست آمده، متخلف ادعا کرده بود که این ضد یخ های تقلبی را از آن ژن خوب خریداری کرده است. اما با وجود این سند، بازهم برخوردی با این ژن خوب نشد.

 در ۲۶ آذر ۱۳۹۷ در خبر «رئیسی سازمانی که کلاهش پشم ندارد! + اسناد» اسنادی ارائه شد که خبر از تاییذ تخلفات ادعا شده توسط مخالفان ›ن خوب مد نظر و دستور عزل این ژن خوب توسط رئیس سازمان صمت گلستان به رئیس صمت گنبد در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۷ می داد. اما باز هم خبری از برخورد با این ژن خوب نشد!

 امروز هم سندی بدست ما رسیده است که نشان میدهد در ماجرای کشف 2600 لیتر ضدیخ تقلبی در گنبدکاووس، در انبار اسحاق ... مقدار زیادی ضد یخ غیر استاندارد وجود دارد و وی مانند آن راننده اتوبوس خبر کشف 1200 ضد یخ تقلبی در آزادشهر این ضد یخ‌ها را برای ژن خوب مد نظر دانسته است.  باز هم این ژن خوب نقش اول ماجراهای گنبد است، اما خبرها حاکی از عدم برخورد با وی می باشد! واقعا چه کسانی از این ژن خوب حمایت می کنند که با وجود این همه سند ارائه شده و چندین برابر سند دیگر که هنوز ارائه نشده، هیچ عزمی برای برخورد قانونی با وی وجود ندارد؟!

سند زیر صورتجلسه بازرسی خبر کشف 2600 لیتر ضدیخ تقلبی در گنبدکاووس است.

1a

 انتهای پیام/