Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته آزادشهر با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار این شهر، در مصلی خاتم الانبیا برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن دعوت خویش و مومنان به تقوای الهی، اظهار کرد: انشا ا... ۲۲ بهمن امسال بهتر از هر سال دیگر رقم خواهد خورد. به برکت حضرت زهرا این ۲۲ بهمن فاطمی شده است و ما باید قدرت این فجر فاطمی را به دنیا نشان دهیم. نشان دهیم که فاطمیون چه کسانی هستند و چه قدرتی دارند.

وی افزود: دشمن هر ساله با هزینه‌ها و تبلیغات زیاد در تلاش است تا ۲۲ بهمن کمرنگ تر از سال گذشته برگزار شود، اما به کوری چشم دشمنان، ۲۲ بهمن هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می شود و مطمئن هستیم که ۲۲ بهمن امسال تماشایی تر از سالهای گذشته خواهد بود.

حجت الاسلام شهابی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) می فرماید، این اعجاز قرن، این پیروزی بی نظیر ، این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است. چشم دنیا به انقلاب ما معطوف است. این نعمت بزرگ الهی را ارزان از دست ندهید، زیرا ارزان به دست نیاوردیم.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: این تهدیدات و تحریم های آمریکا به قصد نا امید کردن و نارضایتی مردم ما است. اما تهدیدات و تحریم های آمریکا، آمریکا را منزوی خواهد کرد. تهدید و تحریم سیاست نخ نمای ۴۰ ساله آمریکاست و القای یاس و ناامیدی به ملت ما از برنامه‌های آمریکایی‌هاست، تجربه نشان داده که رابطه با آمریکا جز تحقیر و ذلت برای ما چیز دیگری ندارد. 

خطیب نماز جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: فکر مذاکره و رابطه با آمریکا، صحیح نیست، ما خود یک قدرت هستیم و می توانیم در عرصه های مختلف خود را نشان دهیم. جمهوری اسلامی ایران بی نقص است. کم کاری‌های مسئولین را به حساب جمهوری اسلامی و این انقلاب نگذارید.

وی ادامه داد: مسئولین باید تدبیر و برنامه ریزی بهتری انجام دهند و تحولی در کشور ایجاد کنند. خدای متعال تمام نعمت‌ها و سرمایه‌ها را به این کشور داده است و ما نباید مشکلی در اقتصاد و کشاورزی داشته باشیم، اگر مدیریت درستی انجام شود. باید تدبیر بهتری انجام شود تا مشکلات حل شده و دشمن نتواند از این مسائل سوء استفاده کند.

حجت الاسلام شهابی گفت: با تمام این مشکلات و فشارها نظام مقدس اسلامی ایمان و ایستادگی مردم را شاهد است. دشمن به جنگ اقتصادی با این ملت آمده و معلوم است که این ملت را نشناخته است، زیرا این مردم در سال ۵۷ دغدغه دین داشتند که انقلاب کردند، نه اینکه بخاطر مسائل اقتصادی و معیشتی انقلاب کنند.

امام جمعه آزادشهر اظهار کرد: البته ما می توانیم از این مشکلات اقتصادی بیرون بیاییم و مسئولین باید تدبیر و تلاش بهتر و بیشتری انجام دهند. ما می توانیم و این شیطان بزرگ را به زمین خواهیم زد.


خطیب نماز جمعه آزادشهر افزود: بر طرف کردن مشکلات کشور در اول وظیفه مسئولین و بعد وظیفه تک تک ما می باشد. برکات و دستاوردهای نظام را کوچک نشماریم که این خواسته دشمن است. ما در همه‌ی عرصه ها پیشرفتهای زیادی داشته‌ایم و جزوء برترینهای دنیا هستیم.

وی بیان کرد: در علم و نظامی و ... دنیا از پیشرفت ما متحیر است و به آن اعتراف دارند. اما ما انتظار داریم که شتاب پیشرفت باید بیشتر از این باشد .

حجت الاسلام شهابی تصریح کرد: افراد ناسالم ، سلامت انقلاب را به خطر می اندازند و باید کنار زده شوند. مسئولین عالی رتبه بدانند که این مردم انقلاب را دوست دارند و از این انقلاب محافظت می کنند.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: اگر می بینید خللی در رشد و پیشرفت به وجود می آید، بخاطر وجود نفوذی‌هاست و باید این نفوذی ها کنار زده شوند.

خطیب نماز جمعه آزادشهر در پایان گفت: آمریکا محور شرارت است. عده‌ای به فکر رابطه با آمریکا هستند، این افراد پنبه ها را از گوششان در بیاورند و حرف ملت را بشنوند که می گویند ما مذاکره با آمریکا نخواهیم داشت. ۲۲ بهمن امسال نیز این خواسته مردم مانند همه ساله با شعار مرگ بر آمریکا فریاد زده خواهد شد.

انتهای پیام/