Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ظهر امروز تعدادی از کانالها و به طبع بسیاری از گروهای تلگرامی و پیام رسان سروش شهرستان آزادشهر از کشته شدن دو برادر نرابی بخاطر دعوا بر سر زمین خبر دادند.

 به گزارش تیتر آزاد، ظهر امروز تعدادی از کانالها و به طبع بسیاری از گروهای تلگرامی و پیام رسان سروش شهرستان آزادشهر از کشته شدن دو برادر نرابی بخاطر دعوا بر سر زمین خبر دادند. 

در این خبرها آمده بود که دو خانواده بر سر مرز زمین کشاورزی با هم به مشکل می خورند و این موضوع باعث دعوا و ضرب و شتم بین آنها می شود. یکی از طرفین دعوا به خانه رفته و اسلحه شکاری آورده و به طرفین مقابل شلیک می کند که باعث فوت ۲ برادر از خانواده روبرو و زخمی شدن تعدادی از آنها می شود.

این کانالها تعداد مجروحین را ۲ و ۵ نفر اعلام کردند.

تیتر آزاد ضمن تماس با مسئولین ذی صلاح تاییدیه این خبر را گرفت و معلوم شد که قتل ۲ برادر و زخمی شدن ۵ نفر مورد تایید است. ۳ نفر از مجروحین از طرف خانواده مقتولین می باشند.

مسئولین امر اعلام کردند، به علت زخمی بودن قاتل، بازجویی انجام نشده و تا پایان بازجویی از مصاحبه دادن در خصوص علت درگیری معذور هستند.

برخی از منابع محلی ضمن تماس با تیتر آزاد، علت دعوا را درگیری بر سر مرز زمین خانه که به علت رانش زمین تخریب شده بود اعلام کردند، اما صحت این ادعاها تا پایان بازجویی‌ها در هاله ای از ابهام است.

همچنین در کانال صدا و سیمای آزادشهر در پیام رسان سروش آمده بود که در هفته گذشته دو تیر اندازی دیگر نیز در نگین شهر و روستای سرکهریزا صورت گرفته است.

منابع موثق تعداد مجروحان نگین شهر را ۲ نفر  اعلام و فوت یک نفر در سرکهریزا را تایید کردند.

نراب از روستاهای بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر می باشد.

 

03

02

01

انتهای پیام/