Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران حفاظت از گفتمان اسلام ناب و تعالی انقلاب اسلامی است. عملکرد غرورآفرین سپاه در مقابله با استکبار جهانی، خواب را بر دشمن کینه توز آشفته کرده است.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به اهمیت جایگاه رفیع تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی مردمی و جهادی، حفاظت ازایدئولوژی و گفتمان اسلام ناب و تعالی انقلاب اسلامی است و امروز نقش آن را همگان در اعتلای نظام اسلامی و بویژه در حذف حکومت داعش در منطقه و تشکیل جبهه ی مردمی مقابله با استکبار و عناصر آن در قالب حشد شعبی، حیدریون ، فاطمیون، حزب الله و ... به وضوح دیده می شود.

وی افزود: بر اساس گفتمان امامین انقلاب اسلامی، سپاه در سخت ترین شرایط، حافظ امنیت و استقلال کشور است و در عین حال، الگوی یک ارتش مردمی، منسجم و با قدرت اسلامی نیز می باشد ، مقام عظمای ولایت در این خصوص می فرماید که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سایه روحیه انقلابی و معنویتی که از سرچشمه جوشان دل منوّر و روح مصفای آن امام عارفان و قُدوه صالحان، پیوسته می جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می کرد، توانست نقش تعیین کننده ای در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی، ایفا... و حفظ و استمرار نظام را تضمین کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی، سپاه پاسدران تلاش برای حاکمیت قوانین اسلامی را از طریق، نگاهبانی از انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای آن دنبال می کند و این وظیفه مهم نیز با توجه به ویژگی های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، ماهیت ویژه ای به خود می گیرد و نمی تواند فقط در چارچوب حفاظت از مرزهای جغرافیایی آن را جستجو نمود هر کجا تهدیدی علیه گفتمان انقلاب باشد دلاورمردان و نیروهای مردمی و انقلابی سپاه حضوری عزتمندانه و هوشمندانه دارند.

حجت الاسلام دیلمی بیان کرد: حضور، مومنانه، مقتدرانه و عزتمند و غرور آفرین این نهاد مردمی و انقلابی و موفقیت های عظیم آن در عرصه های مختلف، خواب را بر مستکبران عالم، آشفته ساخته و امروز شاهدیم که رئیس جمهور ابله و قمار باز آمریکا، عجز و ناتوانی خود را در این می بینند که در سالروز روز پاسدار و میلاد با سعاد سید الشهداء علیه السلام به نیروهای انقلابی، مومن و متعهد ما در سپاه اهانت کند و غافل از آنکه این ملت هوشیار و بیدار همه سپاهی و پاسدار انقلاب اسلامی هستند ملتی که شهادت را یک افتخار می دانند و با تاسی از سید و سالار شهیدان، 40 سال است که ندای هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا را به عنوان یک راهبرد مهم خود قلمداد می کنند و برای حذف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هرگز دست از مبارزه بر نمی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در پایان گفت: راهپیمایی امت شهید پرور آزادشهر در حمایت از سپاه مقتدر، جمعه این هفته بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار می شود.

انتهای پیام/