Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم صبگاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر با رویکرد بیعت و میثاق با شهدای ۸ سال دفاع مقدس ، امروز صبح در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، مراسم صبگاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر با رویکرد بیعت و میثاق با شهدای ۸ سال دفاع مقدس با حضور فرمانده ناحیه و سبز پوشان حریم ولایت شهرستان در گلزار شهدای این شهر برگزار شد. 

پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان که رشد یافته مکتب امام حسین (ع) می باشند با حضور در محضر شهدا، میثاق پاسداری خود را امضاء کردند و ضمن تشکر از محبت مضاعف مردم شهید پرور شهرستان آزادشهر، با شهدا عهد بستند که راه آنها را تا آخرین نفس ادامه خواهند داد . بدخواهان نظام باید بدانند که رسالت اصلی سپاه ، پاسداری از انقلاب اسلامی می باشد که تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد و آمریکای جنایتکار بداند که با این کار خود (تروریست خواندن سپاه) تیشه بر پیکره پوشالی خود زده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستحکم تر از گذشته، رسالت پاسداری از انقلاب را ادامه خواهد داد و با تشکیل بسیج جهان اسلام و مبارزه با کفر جهانی، آمریکا را از صحنه عالم محو خواهد کرد.

1

2

3

4

انتهای پیام/