Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: در مسیر تحقق گام دوم انقلاب می طلبد جبهه نیروهای انقلابی منسجم تراقدام کند تا با توجه به ظرفیت های دینی، انقلابی و بسیجی در مسیر خودسازی و جامعه و تمدن سازی نوین اسلامی به درستی حرکت کنیم.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام رضا دیلمی در اولین نشست خبری خود به عنوان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس، اشاعه اندیشه اسلام ناب و تبیین اندیشه امامین انقلاب اسلامی را از وظایف و برنامه های سازمان عنوان کرد و گفت: تقویت جبهه اسلامی، مقابله با نحله ها و پیرایه ها و مسائل طر شده از سوی دشمن در جنگ نرم، از رسالت های سازمان است.

وی با اشاره به هیئت های مذهبی به عنوان یک ظرفیت بزرگ که عظمت آن را را در اربعین حسینی می توان دید؛ بزرگترین شبکه قرآنی کشور ، جمعیت بانوان فرهیخته، کانون مداحان و شبکه مبلغین را از دیگر ظرفیت های خوب این نهاد برشمرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: تریبون سازمان تبلیغات اسلامی، تریبون جناح یا قومیت خاصی نیست بلکه تریبون تبیین اندیشه های امامین انقلاب اسلام است.

حجت الاسلام دیلمی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است و باید با رویکرد انقلابی در کنار بسیج و امام جمعه شهرستان به عنوان راس هرم شیرینی این دستاورد انقلاب برای مردم ملموس باشد و اگر از ظرفیت ها درست استفاده شود کارهای بزرگی را می توان انجام داد.

وی یادآور شد: در کنار این رویکرد انقلابی باید مدیریت اقناعی به ویژه در حوزه جوانان مورد توجه قرار گیرد تا رویش های خوبی در حوزه جبهه انقلاب داشته باشیم و مانع تحلیل این جبهه شویم.

رئیس سازمان تبیلغات اسلامی ابراز امیدواری کرد بزودی با برگزاری جلسات مداوم اندیشه ‌ورزی در حوزه رسانه با حضور خبرنگاران شهرستان، بتوان از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف سازمان که منطبق بر آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام است بهره برد.

گفتنی است در این نشست، ضروریت محوریت سازمان تبلیغات درهیئت های مذهبی، مدیریت منسجم تر در اعزام مبلغان ، لزوم حساسیت بیشترهیئت های مذهبی به خطوط قرمز نظام و موضع گیری مناسب در بزنگاهها، تاکید بر جدی گرفتن آموزش هیئت ها و ضرورت بازتعریف رسالت سازمان از جمله نکاتی بود که از سوی خبرنگاران مطرح شد.

انتهای پیام/