Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

وقتی کلمه خائن را در لغت نامه‌ها جستجو می کنیم ، معانی‌ای همچون دغلباز، خیانت کننده و ... و تعریفی مانند «به کسی ابلاغ می شود که امانت خود را انجام ندهد.» به چشم می خورد. در این یادداشت قصد داریم شبکه بزرگ خائینی به انقلاب اسلامی را برای شما معرفی و رسوا کنیم تا شما آنها را شناخته و به مقابله با آنها بپردازید.

تیتر آزاد، خیانت واژه‌ای است که هیچ کس دوست ندارد مردم وی را با آن بشناسند. اما متاسفانه در کشور ما شبکه‌ی بزرگی از خائنین وجود دارد. برای معرفی شبکه خائنین به انقلاب اسلامی بهتر است ابتدا انواع خیانتکار را بشناسیم.

عمل خیانتکارانه: عملی که به ضرر ملت و کشور انجام می گیرد و می تواند اقدام برای، تخریب تاسیسات، جلوگیری از انجام طرح‌های تحقیقاتی، گماردن افراد نالایق در پستهای حساس کشور ، تخریب شخصیت افراد مفید برای کشور، تخریب فرهنگ و ایدئولوژی و ... باشد.

مزدور خائن: فردی است هموطن که برای اندکی پول با آگاهی، عمل خیانتکارانه‌ای را برای منافع دشمنان انجام می دهد.

نفوذی خائن: این افراد نیز با آگاهی و برای رسیدن به منافع مالی یا ایدئولوژیک خود با تلاش فراوان به پستهای حساس و مهم دست یافته و تلاش برای انجام اعمال خیانتکارانه می کنند.

جاسوس: جاسوسها به ۲ دسته خارجی و داخلی تقسیم می شوند. جاسوس خارجی را نمی شود جزء خاینین به شمار آورد، اما جاسوس داخلی که برای پول یا ایدئولوژی دست به سرقت اطلاعات محرمانه و ارائه آنها به دشمنان می زند را باید جزء خاینین آگاه به شمار آورد.

خائن جاهل: این نوع از خائنین معمولا بخاطر جهالتشان دست به خیانت می زنند و خود از خیانتشان خبر ندارند. تعداد این افراد نسبت به ۳ نوع قبل خیلی خیلی بیشتر بوده و نوع خیانتشان تاثیرگذارتر از آنها می باشد. این افراد نادانسته در پازل دشمن بازی می کنند و در صورت آگاهی از خیانتی که کرده‌اند حاضر به جبران آن می باشند.

بعد از شناسایی انواع خیانت، حال بهتر از به معرفی شبکه بزرگ خیانت در ایران بپردازیم.

یکی از حربه‌های همیشگی دشمنان برای تضعیف یا غلبه بر حریف، ایجاد تفرقه در بین آنها بوده است.

انگلستان که به روباه بزرگ و پیر استعمار معروف است، همواره این حربه را مورد استفاده قرار داده و می‌شود نام این کشور را مادر ایجاد تفرقه گذاشت.

نیم قرنی است که سیاستمداران آمریکایی نیز به تبعیت از مادر خود از این روش استفاده می کنند اما اگر بخواهیم پدر این حربه را بشناسیم که نطفه اولیه آن را در بین مردم کاشت باید به ابلیس و گروه‌های شیطان پرستی اشاره کنیم.

در ایران اسلامی نیز، انگلیسها بعد از حضور در ایران، ایجاد تفرقه در بین مردم ما را آغاز کردند و مسائلی همچون شیعه و سنی، قبلیه و طایفه ، این استانی و آن استانی و ... رواج پیدا کرد.

از بعد از انقلاب اسلامی، جبهه استکباری که منافع خود را در خطر می دید، متحد شده و با توان صد چندان به دشمنی علیه ملت ما پرداخت و ایجاد تفرقه بیشتر را در دستور کار خود قرار داد.

آنها برای ایجاد تفرقه از هیچ روشی چشم پوشی نکرده و علاوه بر تربیت شیعه و سنی انگلیسی با تکان دادن گسلهای فرهنگی ، قومی و ایدئولوژیک و ... سعی در ایجاد تفرقه کردند.

بزرگترین ابزار آنها برای راوج تفرقه در بین مردم استفاده از افراد جاهل بود. افرادی که کمتر از قدرت تفکر خود استفاده می کردند و مصداق آیاتی از قرآن بودند که خداوند به انسانها می فرماید، چرا از عقل و تدبر خود استفاده نمی کنید.

سربازان شیطان به مانند همیشه برای عادی کردن و شکستن قبح اعمال زشت تفرقه انگیز از طنز استفاده نمودند. جوکهایی که قومیت، مذهب، ایدئولوژی و ... را هدف قرار می‌دهد و مردم نیز برای خندیدن بدون توجه به عواقب آن آنها را برای یکدیگر نقل می کنند.

یکی دیگر از ابزار دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد تفرقه، استفاده از منفعت طلبان بود. این افراد برای رسیدن به منافع خود، به تحریک گسلهای قومی و قبیله‌ای، مذهبی، ایدئولوژیک و ... می پردازند.

مثلا در مسابقات تلویزیونی، مجری برنامه برای افزایش مشارکت مردم در ارسال پیامک برای انتخاب بهترین خواننده، بازیگر، هنرمند و ... اعلام می کند که این هنرمند اهل فلان استان یا فلان نژاد است و فلان استانیها یا فلان نژاد حتما به وی رای بدهند. این تحریک حس هم استانی بودن برای افزایش مشارکت مردم و کسب درآمد است، اما کم کم باعث ایجاد تفرقه بین مردم کشور شده و ملت واحد اسلامی را به قسمتهای کوچکتری همچون، مذهب، استان، طایفه و نژاد تجزیه می کند. این نوع تبلیغ مردم را دعوت به رای دادن براساس تعصبات، علایق و ... بجای استفاده از عقل ، شایستگی و عدالت می کند.

برخی از کاندیداها انتخابات نیز که دنبال منافع شخص خود می باشند و برای پیروز شدن دست به هر کاری می‌زنند و در پازل دشمن بازی می کنند و هدف ، وسیله را برای آنها توجیه می کند. آنها برای رای آوردن، گسلهای قومی و قبیله ای، مذهبی و حتی منطقه‌ای را تحریک می کنند.مثلا فردی می گوید، فلانی در بین این نژاد بیشترین رای را دارد و اگر به فلانی رای ندهید باید خفت رای آوردن فلان نژاد را به جان بخرید. و از این مثالها ... .

در مثالهای زده شده، مجریان و کاندیداها، مزدور و خائن بی اجر و مزد هستند، اما شبکه خائنین اصلی را تشکیل نمی دهند.

شبکه اصلی خائنین به انقلاب اسلامی را آن مردمی تشکیل می دهند که بجای تفکر و بررسی در شایستگی افراد، تنها بخاطر هم‌نژاد بودن، هم قبیله بودن، هم استانی بودن و ... به آنها رای می دهند.

انتخاب نماینده‌ای که شایستگی لازم را در انجام کار محوله ندارد، باعث سلسله خرابکاریهایی می شود که در تمام این خرابکاریها ، مردمی که به آن نماینده رای داه‌اند شریک هستند و جزء خانین جاهل محسوب می شوند.

حال بهتر است که من و شما بلند شویم و جلوی آینه برویم و ببینیم فردی که در روبروی ما ایستاده تا به حال چند بار ناآگاهانه در پازل دشمن بازی و خیانت کرده است و انگشت اتهام را به سمت وی بلند کنیم و او را آگاه کنیم تا از این به بعد برای انتخاب مسئولین کشور دقت کند و خیانتهای خود را جبران نماید.

اگر بخواهیم بهترین راه جبران خیانتها را معرفی کنیم باید بگوییم در انتخاب نمایندگان آینده‌ی ، مجلس، شوراها، خبرگان و ریاست جمهوری باید بر اساس رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عمل نماییم. رهنمودهایی که ما را به انتخاب افراد متدین، صادق، پاکدست، متخصص، طعم فقر چشیده، توانا، متعهد به اهداف انقلاب اسلامی برای آماده سازی حکومت جهانی امام زمان و ... دعوت می کند.

انتخاب نماینده‌ای که در مسائل بین المللی ، نگاهی وسیعی داشته باشد و امت واحده اسلامی را بجای مردم کشورش ببیند، در بحث داخلی، بجای منافع حزبی و گروهی منافع ملی و اسلامی را مد نظر داشته باشد، در مسائل استانها و شهرستانها نیز منافع مردم را بجای منافع طایفه و قبیله ، در نظر بگیرد.

سید مصطفی میرعرب رضی
انتهای پیام/