Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

اولین روز ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز شروع شد و تا ساعت ۱۸ ادامه یافت و در این فاصله زمانی ۶ کاندیدا برای ثبت نام به فرمانداری رامیان آمدند، اما بخاطر تکمیل نبود مدارک دو نفر از کاندیداها، تنها ۴ نفر از آنها توانستند، ثبت نام خود را به پایان برسانند.

 به گزارش تیتر آزاد، ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه رامیان و آزادشهر صبح امروز با شور و هیجان زیادی در بین ثبت نام کنندها شروع شد. برخی از کاندیداها برای آنکه نام آنها به عنوان اولین نفر ثبت شده باشد، قبل از ساعت ۸ که ساعت شروع رسمی برای ثبت نام نامزدهای انتخاباتی بود، در فرمانداری رامیان حاضر شده بودند.

اما ثبت نام نامزدها به ترتیب حضور نهایی نشد.

اسامی کاندیداها به ترتیب حضور در فرمانداری به شرح زیر بود:

۱- مهدی عمرانی

۲- علی رضا ابراهیمی

۳- پیمان گنجی

۴- مرادعلی منصوری

۵- جواد میرعرب رضی

۶- سید علی حسینی

مهدی عمرانی ، علی رضا ابراهیمی و سید علی حسینی به دلیل نقص در مدارک از نوبت ثبت نام کنار زده شدند و پیمان گنجی اولین نفری بود که نام وی به عنوان نامزد انتخاباتی حوزه رامیان و آزادشهر ثبت شد.

مراد علی منصوری ، مهدی عمرانی (با رفع نقص) و جواد میرعرب رضی نیز به عنوان نفرهای بعدی ثبت نام شدند و علی رضا ابراهیمی و سید علی حسینی نیز ترجیح دادند ثبت نام خود را در روزی دیگر انجام دهند.

نکته قابل توجه روز اول ثبت نام، تعداد همراهان کاندیداها در فرمانداری بود. مرادعلی منصوری با فرزند خود به فرمانداری آمده بود، علی رضا ابراهیمی ۲ همراه ، مهدی عمرانی ۴ همراه ، پیمان گنجی و جواد میرعرب رضی هر کدام نزدیک به ۱۰ همراه  و سید علی حسینی نیز با ۴ همراه برای ثبت نام به فرمانداری آمده بودند.

7

8

عکس نامزدهای انتخاباتی حوزه رامیان و آزادشهر به ترتیب حضور

3

5

1

2

4

6

انتهای پیام/