Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نشست خبری فرماندار آزادشهر با خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ ظهر امروز در فرمانداری، با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد.

 به گزارش تیترآزاد، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در نشست خبری امروز که با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام ، اظهار کرد: ایجاد شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همه‌ی ما می باشد. با شرایط موجود و بخاطر بیماری کرونا، بیشتر تبلیغات در فضای مجازی خواهد بود و این موضوع وظیفه شما خبرنگاران و فعالین فضای مجازی را سنگین‌تر می کند.

وی افزود: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم کشور عزیزمان و ایجاد مشکلات امنیتی و تضعیف مشارکت مردمی می باشند. در خصوص مسائل امنیتی، رصدها و نظارتها که بر عهده‌ی ما می باشد، در حال انجام است، اما  و در بحث امید آفرینی شما اصحاب رسانه وظیفه اصلی را بر دوش دارید.

حسینی بیان کرد: یکی از اهداف دشمن ، دامن زدن به اختلافات داخلی ما بوده و هست، لذا شما عزیزان تلاش کنید که این نقشه دشمن را بی اثر و بر وحدت جامعه بیفزایید.

0114

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: نقد منصفانه همواره باعث پیشرفت جامعه خواهد شد، اما شایعه پراکنی، تهمت، توهین و تخریب اشخاص نه تنها کمکی به حل مشکلات نمی کند، بلکه باعث ناامیدی مردم نیز می شود. از همه‌ی شما عزیزان انتظار می رود که اخلاقیات و قانون را رعایت کنید و هر کجا نیاز به اطلاعات داشتید از ما سوال کنید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر گفت: انتخابات ششمین دوره ­ی شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰-۱۲-۱۳۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۶-۱۲-۱۳۹۹ (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

حسینی اعلام کرد: از داوطلبان عزیز تقاضا داریم به دلیل شیوع ویروس کرونا مرحله نخست نام‌نویسی را خودشان انجام ‌دهند. (ثبت نام خود را بصورت اینترنتی انجام دهند.) داوطلبان تنها برای گرفتن تاییدیه به فرمانداری مراجعه کنند تا از اجتماع و شلوغی جلوگیری شود.

رئیس شورای تامین آزادشهر خاطرنشان کرد: کاندیداها نباید برای حضور در فرمانداری کسی را به عنوان همراه با خود بیاورند و ما از ورود همراهان به داخل فرمانداری جلوگیری خواهیم کرد.

 انتهای پیام/

مدارک مورد نیاز:

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر می­ باشد:

ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد

اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن

اصل کارت ملی و تصویر آن

اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان

یک (۱) قطعه عکس ۴ × ۳ جدید

ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت

اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.

شرایط سنی: ۲۵ سال تمام

تبصره: کسانی که سابقه ­ی یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند، به شرطی که در همان حوزه ­ی انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

 

داوطلبان گرامی می ­توانند به چهار روش زیر اقدام کنند:

ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن

ثبت نام؛ ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن

ثبت نام؛ ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن

ثبت نام؛ ثبت ­نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰).