Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: سپاه پاسدارن میراث با ارزش و سرمایه اصیل انقلابند. بنیان سپاه به بنای انقلاب گره خورده و سپاه پشتیبان بی ادعای همه ارزشهای انقلاب می باشد. خدشه به سپاه پاسداران خدشه به همه ارزشهای انقلاب است.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت خویش و دیگران به تقوای الهی اظهار کرد: همانگونه که در خطبه‌های هفته گذشته بیان کردیم، خداوند متعال حق و حقوقی در مال ما برای محرومان در نظر گرفته است که اگر انسان می خواهد مالش پاک و حلال شود باید آن را پرداخت کند.

وی افزود: قرآن کریم احستن به دیگران را احسان به خویش (ان احسنتم احسنتم لانفسکم) می داند. نیکوکاری و نوعدوستی امری فطری است و مختص به زمان زمان خاصی نمی باشد و کاری به مسلمان بودن یا نبودن افراد ندارد.

حجت الاسلام شهابی بیان کرد: انفاق معامله با خداست و میزان سود آن به نیت و شایستگی کار بستگی دارد و می تواند از ۲ تا ۷۰۰ برابر سود اشته باشد یا آنکه به کل از بین برود. زیرا خداوند علی اعلی در قرآن می فرمایند، (لاتبطلوا صدقاتکم بالمن والاذی) صدقات خود را بامنت گذاشتن و اذیت و آزار از بین نبرید. در روایات ما از کسی که برای ریا نیکوکاری می‌کند با عنوان مشرک معرفی یاد شده است.

خطیب جمعه آزادشهر تصریح کرد:خداوند متعال مانع مهم انفاق کردن را وسوسه شیطان می داند که انسان را از فقر می ترساند.(الشیطان یعدکم الفقر)

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: ترتیب اولویت انفاق  شوندگان بر اساس قرآن کریم والدین یا فرزندان، یتیمان و کسانیکه نان آور ندارند، مساکین و سپس در راه ماندگان می باشد.

حجت الاسلام شهابی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت: بنای بنیاد شهید بر مبنای خدمتگذاری به شهداء وخانواده شهداست. باید بدانیم که شهید ناظر بر عملکرد ماست و انتظار آنها از ما، وفای به آرمانها و حل مشکلات کشور است. باید تلاش کنیم که شرمنده شهیدان نشویم.

خطیب جمعه آزادشهر درتحلیل سخنان روزمبعث مقام معظم رهبری اظهار کرد: حضرت آقا انقلاب اسلامی ایران را احیاگر مبعث رسول ا... و پیامبران معرفی کردند و فرمودند بعثت نبوی درمقابل ظلم واستبداد و استکبار بود و همواره دشمنی مستکبران و ظالمان عالم را به همراه داشته است.

امام جمعه آزادشهر افزود: تبلیغات دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران و بیان اینکه که ما با همه سر ستیز داریم دروغ وفریب تبلیغاتی است. سلطه گران همواره با دروغ پراکنی کار خود را پیش می برند و از همه طلبکارند . کسانیکه خود زرادخانه بمب اتم دارند به ما برچسب میزنند که دنبال بمب اتم هستیم. کسانیکه همواره آغاز کننده جنگها بوده‌اند و از بمب اتم علیه دیگران استفاده کرده اند و حدود ۲۲۰ هزار بی گناه را به قتل رسانده اند دنیا را از کسانی می ترسانند که نه قصد ساخت بمب اتم را دارند و نه تا حالا جنگی را شروع کرده‌اند.

وی بیان کرد: کاراستکبار دروغ پراکنی است  و با لجن پراکنی کارشان را پیش می برند. افتخار ما این است که ملت ما همواره در مقابل دولت دروغگو، زورگو، همیشه طلبکار و جنگ طلب ایستاد و این استادگی و صبر آرمان ماست.

حجت الاسلام شهابی تصریح کرد: دشمن ازبی تدبیری دراموراقتصادی سوء استفاده می کند و ما باید تلاش کنیم که خوراک رسانه‌ای دشمنان را جور نکنیم. کمترین حق این مردم آرامش اقتصادی است و ادامه دارشدن صف امثال مرغ و روغن خوشایند مردم مانیست.

خطیب جمعه آزادشهر در خصوص سفر پاپ به عراق اعلام کرد: حضرت آیت الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر شیعه، در دیداری که پاپ با ایشان داشتند مقتدرانه ازفلسطین و مظلومان عالم و منطقه دفاع کردند. تنها انتظار مردم عراق و منطقه از پاپ این است که پیام جهانی و توصیه های حضرت آیت الله سیستانی  را به سیاستمداران غرب وامریکا برساند .

امام جمعه آزادشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و روزپاسدار و جانبار گفت: جانبازان ذخیره های ماندگار دفاع مقدسند و ما قدردان صبر و استقامت جانبازان و خانواده محترم و صبورشان هستیم.

وی ادامه داد: سپاه پاسدارن میراث با ارزش و سرمایه اصیل انقلابند. بنیان سپاه به بنای انقلاب گره خورده و سپاه پشتیبان بی ادعای همه ارزشهای انقلاب می باشد. خدشه به سپاه پاسداران خدشه به همه ارزشهای انقلاب است.

حجت الاسلام شهابی اظهار کرد: میدان خدمت سپاه پاسداران تنها در بعد دفاعی نیست، بلکه دراستخراج گاز و نفت ، پالایشگاهها، راه سازی، سدسازی، کمک به هموطنان در سیل و زلزله، بیماریها هم گیر و ... نیز پاسداران و بسیجیان در حال خدمتگذاری می باشند.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: دشمنان از اهمیت جایگاه سپاه برای بقا و پیشرفت این نظام و انقلاب مطلع هستند و همواره درصدد تخریب این نهاد انقلابی بوده و می باشند. اما سپاه بدور ازهمه ی هیاهوهای دشمن، کارش رابجد پیش میبرد وافتخارمی آفریند.

خطیب جمعه آزادشهر گفت: متاسفانه برخی از دوستان ناآگاهانه با دشمن همراه شده اند و این روزها به بهانه انتخابات ناجوانمردانه به ساحت مهمترین سرمایه انقلاب لجن پراکنی می کنند و در پی تخریب این نهاد طیبه انقلابند می باشند. نباید فراموش کنیم که امام فرمودند اگرسپاه نبود، کشور هم نبود.

حجت الاسلام شهابی با اشاره به شروع ثبت نام  انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: ثبت نام را برای روزهای آخر نگذارید. هر کسی از هر قوم و سلیقه‌ای که تعهد، تخصص و دلسوزی و دغدغه دارد و تصمیم ثبت نام گرفته است، زودتر ثبت نام کند تا با این شرایط کرونایی در روز آخر با ازدحام کاندیداها مواجه نشویم.

وی در پایان اعلام کرد: انتخاب نمایندگان شورای شهر باید بر اساس شاخصهای مثبت باشد، همان شاخص‌هایی که رهبر انقلاب و امام خمینی ره  بیان داشتند تا شهری آباد داشته باشیم، نه بر اساس قومیت، منافع حزبی و مواردی از این قبیل.

انتهای پیام/