Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در بازرسی از این کامیون، 23 تن و 530 کیلو برنج قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن 6 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ سردار محمد سعید فاضل دادگر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان آزادشهر در ایست و بازرسی "تیل آباد" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسی از این کامیون، 23 تن و 530 کیلو برنج قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن 6 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در این عملیات یک متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار دادگر تصریح کرد:مقابله با پدیده شوم قاچاق یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی بوده و پلیس گلستان با تمام توان در این راستا تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/