Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

اولین کارگروه سلامت و امنیّت غذائی شهرستان آزادشهردر سال95 با موضوع هفته سلامت و شعار غلبه بر دیابت با تحرک بدنی و تغذیه مناسب در آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، پیش از ظهر امروز فرماندار آزادشهر در جلسه شورای سلامت شهرستان ضمن تشکر و قدر دانی از همکاری تمام اعضاء کارگروه در انجام و پیگیری مصوبات در سال گذشته ، بر همکاری ادارات در جهت برگزاری برنامه های هفته سلامت با شبکه بهداشت و درمان آزادشهر تاکید کرد.

دکتر فدائی مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر در ادامه اظهار داشت: مهمترین عامل حفظ سلامت تغییر سبک زندگی به سمت زندگی سالم بسیار مهم و با اهمیت است که مصرف ماهی و آبزیان دریایی در سطح شهرستان آزادشهر بسیار پایین است و هدف از برگزاری جشنواره غذائی در هفته سلامت ، ایجاد انگیزه در مردم جهت مصرف ماهی و مواد غذائی سالم ، و آموزش به اینکه تغذیه نامناسب ، عدم تحرک بدنی، مصرف دخانیات و مشروبات الکلی باعث بروز بیماریهای غیر واگیر در مردم می شود.

لازم به ذکر است: از مصوبات اولین کارگروه سلامت و امنیّت غذائی شهرستان، بازدید از فروشگاه های سموم دفع آفات نباتی و همکاری جهاد کشاورزی جهت معدوم سازی قرص برنج که به دلیل سهولت و در دسترس بودن یکی از عوامل آسیبهای اجتماعی می باشد، تاکید شد.

برنامه مراسم نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه شاهد و همایش در پارک شهر آزادشهر و نقاشی بر روی پارچه با موضوع دیابت از موضوعاتی بود که با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت در اولین روز هفته سلامت انجام خواهد شد.

برگزاری کارناوال دوچرخه سواری و آمبولانس ها با درج شعار هفته سلامت ، با همکاری تربیت بدنی ، هلال احمر و شبکه بهداشت، ایجاد غرفه و نمایشگاه مواد غذائی کارخانجات در حاشیه همایش هفته سلامت و جشنواره غذا، تست قند خون و توزیع پمفلت در مصلی نماز جمعه و برنامه پیاده روی و فعالیتهای آموزشی برای دیابتی ها در سطح شهرستان آزادشهر و تقدیر از سفیران سلامت دانش آموزان آزادشهری از جمله برنامه هایی است که در این هفته به اجرا در خواهد آمد.

1

1

انتهای پیام/