Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 در گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس این شهرستان بر برنامه ریزی جهت حضور دانش آموزان و همکاران علاقمند به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف تأکید شد.

به گزارش تیتر آزاد، در گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس این شهرستان بر برنامه ریزی جهت حضور دانش آموزان و همکاران علاقمند به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف تأکید شد.

محمد بذرافشان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آزادشهر در این گردهمایی با اشاره به فرارسیدن 13 رجب و آغاز اعتکاف و فضیلت های این ماه از مربیان و معاونین پرورشی خواست تا زمینه را برای دانش اموزان و همکاران علاقمند به شرکت در این مراسم معنوی فراهم نمایند.

وی در ادامه به شرکت دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن،عترت و نماز مرحله استانی اشاره کرد و افزود: در نیمه اول اردیبهشت سال جار 2500 دانش اموز بصورت حضوری و 100نفر هم غیرحضوری در مسابقات استانی شرکت خواهند کرد.

در پایان این گردهمایی از نفرات برتر جشنواره استانی الگوهای برتر تدریس پرورشی با اهدای جوایزی تجلیل شد. 

انتهای پیام/