Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شب گذشته روزه داران رامیانی در محل مسجد شهدای رامیان جهت کمک به بیماران نیازمند خون خود را اهدا کردند.

به گزارش تیترآزاد ، شب گذشته اکیپ سیار انتقال خون گرگان در جلوی مسجد جامع آزادشهر مورد استقبال روزه داران این شهر جهت اهدای خون و کمک به بیماران نیازمند قرار گرفت.

فرشید برازنده مسئول اکیپ انتقال خون در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: استقبال مردم آزادشهر برای اهدای خون بسیار زیاد است. ما معمولا روزهای یک شنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب برای دریافت خون های اهدایی به آزادشهر می آمدیم و هر بار مورد استقبال زیاد مردم همنوع دوست آزادشهر قرار می گرفتیم.

برازنده ادامه داد: چند ماه بود، به دلیل استهلاک اتوبوسی که در آن از مردم خون دریافت می کنیم و مشکلات دیگر نتوانستیم به آزادشهر بیاییم.

مسئول اکیپ انتقال خون سیار افزود: به دلیل استقبال زیاد مردم آزادشهر در اهدای خون، بار ها از مسئولین این شهر درخواست کردیم تا مکانی را برای دریافت خون به ما اختصاص دهند اما متاسفانه تاکنون جوابی دریافت نکردیم.

محمود عجم هموطن آزادشهری اهدا کنند خون نیز در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: بنده از سال ۱۳۷۹ هر ۳ ماه یکبار برای اهدای خون اقدام می کنم. زیرا باور دارم، اهدا کردن خون یک معامله ۲ سر سود است.

وی ادامه داد: اهدا خون برای ما، هم رضایت خدا را در بر خواهد داشت و هم به سلامتی بدن ما کمک می کند. از طرفی اهدا خون زندگی دوباره ای به همنوعان و هموطنان ما می بخشد.

این اهدا کننده خون آزادشهری افزود: به هموطنان عزیز پیشنهاد می کنم بجای اینکه با حجامت برای سلامتی خود اقدام کنند، خون اهدا کنند تا هم به سلامتی خود و هم به سلامتی همنوعان خود کمکی کرده باشند.

عجم در پایان تاکید کرد: ما از مسئولین شهر تقاضا داریم، یک مکان ثابت برای دریافت خونهای اهدایی مردم آزادشهر در نظر بگیرند تا مسائل مختلف باعث سرگردانی اهدا کنندگان نشود.

با توجه به صحبتهای آقای برازند و اهدا کنندگان خون، سوالی که برای مردم آزادشهر پیش می آید این است، آیا مسئولین این شهر اهدا خون را کاری عبث می شمارند!؟

SDC14846

SDC14847

SDC14848

انتهای پیام/