Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرای ۲ طرح برای سربازان گفت: طرح حرفه‌آموزی و ازدواج آسان سربازان در کشور اجرا می‌شود.

به گزارش تیترآزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در جمع پرسنل کادر و وظیفه پادگان نوده خاندوز با اشاره به وظایف نیروهای مسلح اظهار داشت: اطاعت از ولی‌فقیه بهترین راه شکرگزاری از خداوند است‌. ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری 3 اصل در نیروی زمینی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه در نیروی زمینی توجه به معیشت و خانواده باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان از مهم‌ترین سرخط‌های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.

امیر حیدری عدالت را سبب ثبات در نیروی زمینی اعلام کرد و گفت: شایسته‌سالاری سبب تقویت نیروها و افزایش خودباوری در آن‌ها می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از اجرای 2 طرح برای سربازان خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل برگزاری طرح ازدواج آسان سربازی با هدف کمک به تشکیل زندگی مشترک در دوران سربازی از روز جوان، سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) و طرح حرفه‌آموزی سربازان در دوره خدمت سربازی با هدف ایجاد زمینه اشتغال برای آنان است.

انتهای پیام/